حضور و مشارکت همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران



آنچه دیگران می خوانند:

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایرانیان امروز دوشنبه 5 دی ماه 1401 با مشارکت و حمایت اولین شریک تجاری و با محوریت اقتصاد دیجیتال – کسب و کار دانش بنیان به مدت سه روز در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله آغاز به کار کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در سال های اخیر فعالیت ها و نوآوری های ویژه ای در حوزه «تلکوبانکا» و «خدمات پرداخت» داشته است، در بزرگ ترین رویداد فناوری مالی حضور خواهد داشت تا تجربیات حاصل از توسعه مالی را به اشتراک بگذارد. و محصولات و خدمات پرداخت با مردم این منطقه به اشتراک بگذارید و فصلی از همکاری های فناورانه و نوآورانه را باز کنید.

در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی، جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی با «کیف پول موبایلی همه‌در یک» و «اوانو» که خدمات مالی خود را در آینده نزدیک بر روی پلتفرم بلاک چین ارائه خواهد کرد، تقدیم می‌شود. . مدیران سازمان ها و دستگاه ها، ارائه دهندگان محصولات و خدمات از حوزه فناوری های مالی که اضلاع و ابعاد این اکوسیستم را تشکیل می دهند ارائه می شود.

اپلیکیشن Uano توسط شرکت Smart Business با تمرکز بر ارائه خدمات پرداخت خرد و پرداخت آفلاین توسعه و تجاری سازی شده است.

این اپلیکیشن با درک نیاز جامعه به خدمات مالی بانکی، با ایجاد نقاط تمایز و ارائه سطح عالی خدمات، سعی در جلب رضایت حداکثری کاربران خود دارد. بر این اساس روز به روز همکاری با بانک های فعال کشور را توسعه داد و هم اکنون بخش قابل توجهی از بانک های کشور با این اپلیکیشن همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید  این مرد عشق متین ستوده است

خدمات مالی و بانکی آوانو در حوزه های مختلفی از جمله «روش های مختلف پرداخت»، «خرید اعتباری»، «پیوند به حساب بانکی»، «کارت به کارت»، «صورت وضعیت» و «پرداخت انواع قبوض» تعریف شده است. و علاوه بر توسعه روزانه این خدمات، چشم انداز Oan برای تبدیل شدن به اولین یونیکورن ایران در زمینه فین تک است.

لازم به ذکر است همراه اول کسب و کار از فرصت استفاده از فرصت تعامل با سه نسل از جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان و برگزاری کارگاه های تخصصی «اپراتور خدمات بانکی» در روز سه شنبه 6 دی ماه ساعت 12:40 و «معرفی راهکارهای جامع سازمانی» روز چهارشنبه 7 دی ماه ساعت 9:40 صبح، نشست و میزگردی با موضوع «مکانیسم های اعتباری در BNPL» برای سومین روز (7 دی) این نمایش طراحی کردند که مصطفی درزی، مدیرعامل و امین هاشمی، معاون تولید. شرکت همراه شرکت های هوشمند از ساعت 11:30 الی 13:00 به همراه سایر اعضا حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است در نمایشگاه تراکنش ایران که نمایشگاهی تخصصی در حوزه های مالی B2B و B2G می باشد، دوازده کارگروه تحول دیجیتال در صنعت مالی، آینده صنعت پرداخت، بانک های مخابراتی و فین تک ها، عرضه خواهد بود. تامین مالی زنجیره ای، بیمه دیجیتال و بیمه مخابرات، نئوبانک ها و خدمات اعتباری، بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده، آینده کسب و کار اینترنتی در ایران، پیام رسان ها و چالش های کسب و کار، متاورس و شهر هوشمند، امنیت سایبری و روندهای بازار سهام و بازار سرمایه فعال هستند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

بیشتر بخوانید  صرف بیش از 2 تریلیون اعتبار در بزرگراه خرم آباد-بروجرد


دیدگاهتان را بنویسید