حضور والیبالیست لهستانی در ترکیب برزیل در هاله ای از ابهام قرار دارد



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پس از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی والیبال مردان تکلیف چهار تیم برای صعود به نیمه نهایی این دوره از مسابقات مشخص شد. تیم والیبال برزیل در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف لهستان می رود.

گفته می شود زاتورسکی والیبالیست لهستانی مصدوم است و عملکرد او مقابل برزیل در هاله ای از ابهام قرار دارد. بر این اساس لهستان پست نوشت: تیم والیبال لهستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی دیداری عالی و هیجان انگیز داشت و موفق شد آمریکا را شکست دهد. متأسفانه این پیروزی با مصدومیت پاول زاتورسکی همراه شد. زاتورسکی نقش خود را به خوبی مقابل آمریکا بازی کرد و حرکات دفاعی فوق العاده ای انجام داد.

نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان پس از بازی به خبرنگاران گفت که زاتورسکی در یکی از تلاش هایش برای دفاع از توپ، در پای خود احساس درد می کند. مشخص نیست این مصدومیت چقدر جدی است و زاتورسکی در نیمه نهایی مقابل برزیل بازی خواهد کرد یا خیر.

پلاست لهستان درباره غیبت این بازیکن نوشت: نبود چنین بازیکن باتجربه ای در چنین دیدار مهمی تضعیف محسوسی برای والیبال لهستان خواهد بود.

این سایت درباره این بازی نیز نوشت: در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، هشت تیم برتر نمایش های جالبی داشتند. ایتالیا 3-2 فرانسه و اسلوونی 3-1 اوکراین را شکست دادند. در جای دیگر برزیل 3-1 آرژانتین را حذف کرد و لهستان پس از یک بازی هیجان انگیز 3-2 آمریکا را شکست داد.

28 برد

این رسانه لهستانی ادامه داد: برندگان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، دیدارهای سرنوشت ساز نیمه نهایی را در لهستان برگزار می کنند. تیم والیبال لهستان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می رود. هر دو تیم بدون شکست به این مرحله رسیدند. لهستان و برزیل سابقه بازی های مستقیم را دارند. از جام جهانی 2006، آنها 41 بار به مصاف هم رفته اند و برزیلی ها 28 بار پیروز شده اند.

بیشتر بخوانید  اقدامات حقوقی بانک مرکزی علیه دولت بحرین آغاز شد

پلست ادامه داد: دیدار روز شنبه تنها تقابل قهرمان کنونی جهان با نایب قهرمان نیست، بلکه لهستان به عنوان بازیکن شماره یک جهان به مصاف برزیل می رود که در گذشته در رده اول جهان قرار داشت. در ژوئن امسال برای اولین بار در تاریخ، لهستانی ها در رده بندی فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) از برزیلی ها پیشی گرفتند و پس از 20 سال برزیل را از تخت سلطنت خلع کردند. لهستانی ها و برزیلی ها در مسابقات جهانی امسال شکستی را تجربه نکردند. حالا لهستان باید به عنوان رتبه اول جهان به مصاف والیبال برزیل برود.

دیدگاهتان را بنویسید