حضور نیکی میناژ در جشنواره موسیقی عربستان جنجالی شده است


نیکی میناژ در عربستان سعودی

دلگرم کننده: حضور نیکی میناژ خواننده و نوازنده مشهور عربستانی تعجب همگان را برانگیخت.

نیکی میناژ خواننده و نوازنده مشهور دعوت عربستان سعودی برای اجرای جشنواره موسیقی ریاض را پذیرفت.

و بسیار شگفت انگیز است که چگونه او با لباس بدنی که می پوشد و اشعار بی پروا آهنگ هایش در عربستان سعودی روی صحنه ظاهر می شود.

او قرار است در 18 جولای (دو هفته دیگر) در جشنواره موسیقی جدی اجرا کند.

این یکی از آخرین نمونه های افتتاح مکان های تفریحی در عربستان سعودی است.

نیکی میناژ در ترینیداد و توباگو به دنیا آمد. او در محله کوئینز نیویورک بزرگ شد و اولین آلبوم استودیویی خود را در سال 2010 منتشر کرد. او به عنوان “ملکه دم” شناخته می شود.

انتشار خبر حضور ملکه چغندر در عربستان واکنش بسیاری را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

یکی از کاربران توییتر برای اینکه فرض کند شما سه سال در کما بودید، نوشت و بعد به خود آمد و شنید که نیکی میناژ اجرای اصلی جشنواره موسیقی جدی را بر عهده دارد: «راستش را بخواهید. “احساس می کنم در دنیایی موازی زندگی می کنم.

دیگری پیشنهاد کرد که برگزارکنندگان اصلاً از موسیقی او اطلاعی ندارند: «هیچکس در عربستان سعودی نام نیکی میناژ را در گوگل جستجو نکرده است. انجام شده؟”


اجرای جنجالی نیکی میناژ در عربستان + جزئیات

البته همه از این خبر چندان خوشحال نبودند.

یکی از کاربران با دیدن کنسرتی در عربستان سعودی که مکه (شهر مقدس مسلمانان) در آن قرار دارد، پایان دنیا را دید و متعجب شد.

این زن محجبه همچنین ویدئویی در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد چگونه عربستان سعودی به خانم میناج اجازه اجرای برنامه داده است، اما از زنان عربستانی خواسته است تا با چتر عربی در انظار عمومی ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید  ساحلی پر از کف در استرالیا+عکس

او در فیلمش می گوید: «او (نیکی میناژ) می خواهد باسنش را تکان دهد. “تمام آهنگ های او در مورد سکس و تکان دادن الاغ شما نامناسب است. زن ادامه می دهد: «بعد می خواهی چادر عربی بپوشم؟ “واقعا چی میگی؟”


اجرای جنجالی نیکی میناژ در عربستان + جزئیات

برخی دیگر گفتند که تصمیم خانم میناژ متوسط ​​بود. گفتند خانم میناژ از یک طرف در رژه همجنس گرایان شرکت کرده و از طرف دیگر به عربستان می رود که همجنس گرایی را جرم انگاری کرده و او را به اعدام محکوم کرده است.

پیش از این ماریا کری خواننده و نلی خواننده رپ به دلیل پذیرفتن دعوت پادشاهی عربستان سعودی مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

باز کردن سرگرمی و موسیقی یکی از راه های شاهزاده محمد بن سلمان برای گشایش اقتصادی کشور است.

ترکی الشیخ، رئیس دپارتمان سرگرمی‌های عمومی، در ماه ژانویه در توییتی به بیان ایده‌های خود برای آینده صنعت سرگرمی کشور پرداخت: «نمایش‌ها و برنامه‌هایی هستند که مردان و زنان جوان را پرورش می‌دهند و از شرکت‌ها در صنعت سرگرمی ملی حمایت می‌کنند».


دیدگاهتان را بنویسید