حضور “نهنگ سفید” در پنج جشنواره خارجی – آژانس خبری مهر نیوز اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق اعلام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، انیمیشن “نهنگ سفید” کارگردان امیر مهران که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است ، در پنج جشنواره بین المللی با سایر فیلم های انیمیشن از کشورهای مختلف رقابت می کند.

پانزدهمین جشنواره رودخانه از 10 ژوئیه تا 3 آگوست در پادوای ایتالیا ، سی و هفتمین جشنواره فیلم انیمیشن باشگاهی از 21 ژوئیه تا 27 ژوئیه در ریمینی ، ایتالیا ، نهمین جشنواره بین المللی انیمیشن سکه طلا کنستانتین از 21 ژوئیه تا 25 ژوئیه در نیس صربستان ، ششمین انیمیشن بین المللی جشنواره “زبات” از 31 ژوئیه تا 23 آگوست در سیسیل ایتالیا و پانزدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن از جزیره هیدرا یونان پنج جشنواره ای است که در آنها انیمیشن “نهنگ سفید” برگزار می شود.

انیمیشن کوتاه “نهنگ سفید” که پیش از این جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره فیلم لهستان در ورشو و جشنواره فیلم چارچوب هند را از آن خود کرده بود ، محصولی از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

این انیمیشن کوتاه 10 دقیقه ای مضمونی جهانی دارد و داستان مردی تنها را روایت می کند که می خواهد دوستانی را پیدا کند که سالها پیش در یک حمله هوایی از دست داده است. نهنگ سفید تنها علامتی است که دارد ….

عوامل تولید این انیمیشن فیلمنامه نویس و کارگردان ، تهیه کننده: امیر مهران ، انیمیشن: جلال نئمی ، طراحی و کانسپت فضا: نعیم آزاد ، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی ، آهنگساز: پیمان خلیلی ، صدا و ترکیب صدا: آرش گاسمی و محاما گاسمی ، جلوه های سه بعدی و کامپوزیت: مسعود تقیمومنی ، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران ، فیلمنامه: عمار قنبرزاده ، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فتوره چیان. برنا جمشیدی ، مدل سازی سه بعدی: محمد شهرابی ، تیزر تبلیغاتی: آرین وزیردفتاری ، مدیر پروژه: استودیو آدورن. پخش بین المللی: فهیمه از رها) پورقاسم.

بیشتر بخوانید  آیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی: اقتدار ایران اسلامی با تأسی از گفتمان عاشورایی رقم خورد- اخبار مرکزی - اخبار استانها تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید