حضور میدانی شهروندان شیرازی در کنترل ترافیک ؛ طرح مساعدت راهنمایی و رانندگی مهربان اجرا شد – اخبار فارس – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب شیراز ، به گزارش روابط عمومی انجمن خیرین شهرها و فرهنگ در شیراز حیدر اسکندرپور در حاشیه بازدید و ارزیابی حامیان مهربان ترافیک گفت: نهادها. “

وی با بیان اینکه شیراز شهر نیکی است ، گفت: این طرح مکانی را فراهم می کند تا بتوانیم با مهربانی از شهروندان اعم از عابر پیاده یا وسایل نقلیه دعوت کنیم تا از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنند.

اسکندرپور به نتایج طرح دستیاران مهربان در شیراز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با این طرح بخشی از اختلالات ترافیکی کنترل می شود و در نتیجه شاهد کاهش و کنترل تصادفات شهری خواهیم بود.

وی ادامه داد: در شهرک راز شهروندان با حضور در تقاطع های پرتردد و اصلی شهرک در قالب طرحی مهربان برای کمک به ترافیک وارد میدان شده و به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمدند.

به گفته شهردار شیراز ، حضور افراد در هر سنی ، از همه اقشار در طرح یاوران مهربان در جنبش همراه با پلیس این پیام را دارد که همه ما باید از قانون زندگی بهتر پیروی کنیم. شهرداری از این مجموعه پشتیبانی می کند و آنها کار مردم هستند.

اسکندرپور با تشکر از خیریه فرهنگی اظهار داشت: در سال های گذشته شاید تصور می شد که خیرین فقط باید در موارد خاص وارد شوند اما اکنون در شیراز ، پایتخت فرهنگی ایران ، شاهد حضور خیرین در مناطق مختلف به ویژه مناطق خیرین هستیم. فرهنگ “عمل بسیار خوب شکل گرفته است.

این مقام مسئول در “فرهنگ سازی” یکی از عوامل مهم شهرهای بزرگ را مورد بررسی قرار داد و افزود: ما مجبور نیستیم با پول چیزی بسازیم یا مکانی بسازیم اما می توانیم با تعدیل برخی از امور اجتماعی به بهبود فرهنگ جامعه کمک کنیم. ناهنجاری ها ، زیرا این مشکلات جانبی را حل می کند.

بیشتر بخوانید  جزئیات و زمان واریز پاداش بازنشستگان برای تحصیل

شهردار شیراز با اشاره به حضور خیران در ساخت مجتمع های ورزشی گفت: در احداث اماکن ورزشی و فرهنگی در هیرازاز ، شهرداری زمینی را تأمین می کند و خیر مسئول حضور خیران در ساخت مجتمع ها ما شهر شیراز هستیم.

سید عبدالرضا دستغیب ، مدیرعامل انجمن خیرین شهری و فرهنگی در شیراز ، در جریان بازدید و تشکر از شهردار شیراز از حامیان ترافیک در مهربان گفت: برای اولین بار در 6 کشور در سراسر کشور کار می کند سال ها.

وی افزود: بیش از 350 نفر در این منطقه در بین شهروندان شیرازی و از اقشار مختلف جامعه داوطلب شده اند که با کمک پلیس به ترافیک شهری کمک می کنند.

دستغیب با بیان اینکه 130 نفر در روزهای کرونا مشغول انجام این پروژه بودند و در تشریح کار این نوع دستیارهای راهنمایی و رانندگی گفت: دستیاران برای شنیدن مشکلات ترافیکی انسان و وسایل نقلیه در 9 راه بندان شیراز حضور می یابند که با این پروژه. طبق گفته پلیس راهور شیراز ، از بسیاری از حوادث و مرگ شهروندان جلوگیری شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین شهرها و فرهنگ شیراز این مشارکت و علاقه شهروندان به پیشینه تاریخی شیراز را تأیید و خاطرنشان کرد: از همه شهروندانی که وقت و دقت کافی دارند دعوت می کنیم تا به مردم در مشارکت در این پروژه خیرخواهانه کمک کنند. در این طرح فقط بعد امر به معروف و نهی از منکر رعایت می شود ، زیرا ما معتقدیم که زورگویی در فرهنگ کارساز نیست ، بنابراین مردم نیز در این فریضه واجب شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید  به زنی که باردار نمی شود مهریه تعلق می گیرد؟

انتهای پیام / 424 / ت

دیدگاهتان را بنویسید