حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید قطعی شده است / یک مشاور خارجی خواهیم آورد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، میرشاد ماجدی درباره روند استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: پیرو دستور رئیس فدراسیون ، اقدامات مربوط به رشد و شناسایی استعدادهای بازیکنان ملی در ماه های اخیر برای استعدادیابی در دستور کار قرار گرفته است. . “

ماجدی با بیان اینکه “فدراسیون و رئیس جمهور خود علاقه مند به استفاده از فوتبالیست های جوان ، تحصیل کرده و فوتبالی هستند” ، افزود: همچنین دو مربی و یک مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه می شوند ، در واقع هدف ما از این اقدام این است که از جدیدترین دانش دنیا استفاده کنید.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: حضور مهدوی کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان در چند ماه گذشته به ما کمک زیادی کرده و همچنان در کنار ما خواهد بود. نقاط قوت این دو نفر متفاوت است. آنها در مناطق مختلف دنیا تجربه دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرف دیگر نیازهای جامعه فوتبال ایران را به خوبی می دانند.

مجیدی با تأکید بر اینکه یک تیم منسجم برای کار در تیم های محلی در حال شکل گیری است ، اظهار داشت: نظر ما تغییر شرایط فوتبال پایه در کشور از نتیجه گرا به آینده نگرانه است. اصولاً ما قبول نداریم که فقط به فکر نتیجه گرفتن در بازی ها باشیم و از این به بعد باید به المپیک و جام جهانی آینده فکر کنیم. برای این منظور ، با دستور رئیس فدراسیون ، اقدامات مختلفی را دنبال می کنیم و طی چند روز آینده بدنه اصلی این اقدامات در تمام استان ها برای مطابقت با پروتکل های بهداشتی و راه اندازی برنامه های توسعه آینده تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید  اگر دلت یه غذای کافه‌ای میخواد، بیا اینجا | طرز تهیه پاستا پنه آلفردو با دستور پختی که هیچ جا بهت یاد نمیدن! | اینو درست کنی همه عاشقش میشن! + ویدئو

وی با اشاره به برخی شایعات دروغ گفت: گروهی از دوستان طی چند روز گذشته انگیزه های منفی در فضای مجازی ایجاد کرده اند که من آنها را تکذیب می کنم. در فدراسیون فوتبال ، ما بین رئیس جمهور ، اعضای هیئت مدیره و سایر ادارات یک دوستی و نزدیک کاری داریم و اجازه نمی دهیم مکالمات سایبری تفاوتی ایجاد کند. ما تیمی از افراد همفکر هستیم و در آینده نزدیک منتقدان با انجام وظیفه خود پاسخی دریافت می کنند. بخش عمده ای از تلاش های ما رشد و ارتقا فوتبال در کشور با ایجاد بستر مناسب در فوتبال پایه است.

حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید قطعی شده است / یک مشاور خارجی خواهیم آورد

دیدگاهتان را بنویسید