حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در غرفه بانک کارآفرین



به گزارش شمانیوز، معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین در نمایشگاه پتروشیمی کیش که 11 اسفندماه به مدت سه روز در کیش برگزار شد، حضور یافت. محسن رضایی در جریان بازدید از نمایشگاه از غرفه بانک کارآفرین نیز بازدید کرد و مورد استقبال معاون امور مالی و مجمع بانک قرار گرفت.

فرشاد محمدپور با بیان اینکه بانک کارآفرین یکی از بانک های شناخته شده در صنعت بانکداری است، در پاسخ به محسن رضایی در خصوص حجم ظرفیت این بانک در حوزه پتروشیمی، گفت: بانک کارآفرین یکی از بانک های پیشرو است. طی سال‌های 1399 و 1400 افزایش یافت. «اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به‌ویژه نفت و گاز و پتروشیمی و نفت و گاز و پتروشیمی یکی از سه حوزه راهبردی بانک در اعطای وام و تسهیلات بود. در آن سالها.” دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح نیز برای کارافارینسکا بانک آرزوی موفقیت کرد.

سومین دوره نمایشگاه و همایش حمایت از تولید داخلی در صنعت پتروشیمی با محوریت ویژه صنعت فرآوری و پتروشیمی از 11 اسفند ماه سال جاری به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های کیش برگزار شد. در این رویداد 350 شرکت، بانک و بنگاه اقتصادی حضور داشتند و یک بانک کارآفرین نیز به طور موثر در آن شرکت کرد.

روابط عمومی بانک کارآفرین

بیشتر بخوانید  واریز حقوق بازنشستگان با افزایش 38 درصدی، از 20 شهریور

دیدگاهتان را بنویسید