حضور مسئولان ورزشی در تمرین ملی کاراته / سلطانی فر: کاراته کاها از نظر ما قهرمان هستند ، هرچه در المپیک بگیرند – اخبار جنگ – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، امشب تمرین تیم ملی کاراته کشورمان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی علینژاد معاون وزیر برگزار شد. مسابقات به عنوان مهمان ویژه.

در ابتدای تمرین ، سیدحسن طباطبایی ، رئیس فدراسیون کاراته به مسئولان ورزشی گفت: تیم ملی کاراته ما یک راه طولانی و دشوار را برای کسب سهمیه المپیک طی کرده است. ما برای کسب چهار سهمیه المپیک در بیش از 20 مسابقه بین المللی شرکت کردیم.

وی افزود: متأسفانه سهل انگاری غیر ارادی باخمان عسگری باعث شده است كه ما یكی از سهمیه های خود را در بخش مردان از دست بدهیم. واقعا حیف ورزش و کاراته ماست که از حضور باخمان عسگری در المپیک محروم شدیم. عسگری یکی از بهترین ، با اخلاق ترین و نجیب ترین ورزشکاران ما بود که به اشتباه المپیک را از دست داد.

طباطبایی ادامه داد: “کل جامعه کاراته در پشت قهرمانان ما متحد و همدل هستند تا انشاالله بتوانند در المپیک توکیو بهترین نتیجه را کسب کنند.” حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار بهترین عملکرد را در المپیک خواهند داشت.

پس از سخنان مربیان تیم ملی ، ذبیحولا پورشیب ، کاپیتان تیم ملی مردان در حضور کارکنان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: “منافع ملی همیشه برای من در اولویت بوده و من این را در نظر گرفتم وظیفه من ، با توجه به آنچه در تیم ملی مردان اتفاق افتاد. “اگرچه سهمیه المپیک را کسب نکردم اما در تیم ملی بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  مخالفان مراکشی با سفر صهیونیست ها به کشورشان در شبکه های اجتماعی مخالف هستند

وی افزود: همه ما در کنار سجاد گنجاده هستیم تا او بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشد ، موفقیت سجاد گنجاده در المپیک موفقیت همه ما است.

حمیده عباسعلی ، کاپیتان تیم ملی بانوان نیز در سخنان خود گفت: با توجه به نزدیک شدن به بازی های المپیک ، باید تمام توجه خود را معطوف بازی ها کنیم تا انشاالله بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. کاراته ما یکی از بهترین های جهان است و ما آن را با نتایجی که در بازی های المپیک خواهیم گرفت اثبات خواهیم کرد.

در قسمت پایانی تمرین ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: “ما می دانیم که او در این دو سال کاراته برای کسب سهمیه المپیک چه سختی هایی را متحمل شده است.” شما گام به گام پیشرفت کردید و در نهایت توانستید سه سهمیه بگیرید.

وی افزود: امروز با شما هستیم تا بدانیم مجموعه باد با شماست و فارغ از هر نتیجه ای که در المپیک بگیرید ، از نظر ما همه کاراته کاها قهرمان هستند.

وزیر ورزش ادامه داد: من از ذبیحولا پورشیب ، کاپیتان تیم ملی که با روحیه جوانمردی به تیم ملی خدمت می کند ، تشکر ویژه دارم و رفتار او باعث شده پورشیب نه تنها برای کاراته بلکه برای کل بازیکنان باشد. جامعه ورزشی “

سلطانی فر در پایان گفت: قلب همه ایرانیان با شماست ، بدون استرس و نگرانی در المپیک حاضر شوید و انشاالله با دعای خیر مردم بهترین عملکرد را خواهید داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید