حضور سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان



بر اساس این گزارش، سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور و یکی از سازمان های پیشرو در عرصه اقتصاد دانش بنیان به همراه 9 واحد صنعتی و دانش بنیان در این نمایشگاه تخصصی حضور دارد. -شرکت هایی با دفتر مرکزی در مجموع 180 متر.

در این نمایشگاه تخصصی پنج واحد صنعتی نوآور، فناورانه و دانش بنیان مستقر در شهرهای صنعتی منطقه آزاد انزلی شامل شرکت سوبار تولید کننده انواع جت پرینتر، کاوش تهذیف کاسپین سازنده ماشین آلات ساختمانی، آرمان کاسپین شرکت سازنده دارو و شرکت راش، کیان سازنده دستگاه های اوزون و پلاسمای سرد و کاسپین کارمن سازنده انواع دستگاه های تشخیص خودرو حضور داشتند و محصولات خود را عرضه کردند.

لازم به ذکر است چهار شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز توسعه فناوری و واحدهای دانش بنیان منطقه آزاد انزلی شامل شرکت گیل آزما، ارتباطات ورا تاک، صنایع امین مبدل و تراکنش های قرآن نیز از دیگر شرکت ها هستند. نمایشگاه های تخصصی حاضر در این نمایشگاه با حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است اولین نمایشگاه توسعه تجارت و تولید گیلان از امروز 30 لغایت 3 آذرماه از ساعت 10 الی 20 آماده بازدید علاقه مندان است.

مدیریت روابط عمومی امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

بیشتر بخوانید  سبدگردانی در بورس چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید