حضور جنجالی الهام چرخنده در ماهواره


همسر سید محمد درویشی الهام چارگنده کیست؟

مشرق نوشت: اقامت من در شهر کربلا طولانی بود و این تصمیم به دلیل کار همسرم گرفته شد اما در مجموع از حضور در این مکان مقدس بسیار خوشحالم و هر لحظه بهترین اتفاقات برایم رخ می دهد. امیدوارم «امام حسین (ع)» در این شهر از من استقبال کند.

او 3 سال پیش به خاطر علایق فرهنگی و مذهبی خود به عراق مهاجرت کرد و به همراه همسرش الهام چخدانه در شهر کربلا زندگی می کند. خانم چرخنده در کربلا نیز به فعالیت های فرهنگی می پردازد و از زندگی در جوار حرم مطهر امام حسین (ع) خوشحال است، اما این زوج برای همیشه هجرت نکردند و ایران را ترک کردند و طبق کار آقای درویشی اکنون در عراق هستند.

شغل و سوابق همسر الهام روهنده

مهاجرت من به عراق به این دلیل نیست که نمی خواهم به کشور برگردم، من به خاطر کار همسرم در این کشور زندگی می کنم، در این مدت بارها به ایران آمدم و دوباره خواهم آمد.

این بازیگر سابق کشورمان چندی پیش با انتشار پستی احساسی خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت:

سلام…

همه چیز در سادگی ناهار امروز خلاصه شد. سبد پیک نیک در دستان شما بود، باید مکانی راحت، امن، راحت و تمیز پیدا کنید. از دور به قامت عباسی نگاه کردم.

تو دلم میگفتم: وای خدا مگه میشه مرد اینقدر بد باشه!!!

صدام زدی الهام من بیا اینجا.

ما نشستیم..

تو روی نیمکت جلوی من بودی.. زمین ها رو باز کردی.. عزیزم.. ممنون خانم..

مثل همیشه اولین لقمه را برای من خوردی.

بیشتر بخوانید  نفت بیش از 75 دلار است

گونه هایم دوباره سرخ شد.. گفتم؛ برای درد شما، یک کیک سیب زمینی ساده و یک کاسه سالاد آنقدر تشویق و محبت و قدردانی را ندارد که شما را بند بیاورد.

تو چشمام نگاه کردی و گفتی.. و تو؟! حتی در این هوای بهاری در طبیعت به محل کار من آمدید تا ناهار را با هم بخوریم، من تا آخرین لقمه این ناهار نمی توانستم چشم بردارم.

و در آخرین لحظه که بلند شدیم این عکس را گرفتم…

گفتی: یک نیمکت خالی نقاشی می کنی؟

من خندیدم.

در نگاه اول این نیمکت خالی است.خاطرات زیادی برای من و تو به جا گذاشت.نوشت.. هوای خوب..زنان ما خسته از کار و خسته از حرفهای اقتصادی.گاهی با کمترین خوشبختی می توان به دست آورد. شرط عشق به خودمان ایجاد کردن

الهام چرخان

الهام چرخشی همسر سید محمد درویشی

الهام چرخنده بازیگر و فعال مذهبی ایرانی در 13 تیر 1357 در کاشان به دنیا آمد، بختیاری تبار و از ایل هفت لنگ است.

سه بار ازدواج کرد. در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی یکی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج پسری به نام ارسطو است.

این زوج پس از سال ها زندگی در سال 1993 از هم جدا شدند و پسرش ارسطو با پدرش زندگی می کند.

او از همسر اولش پسری به نام شاجان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش ندارد

چرخنده پس از جدایی از همسر دومش با سید محمد درویشی که روحانی است و اکنون در کربلا زندگی می کند ازدواج کرد.

او به موفقیت بزرگی دست یافت الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران با اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای یک حراج خیریه در برنامه یکریم شهر شبکه استانی کم صدا سیما، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد. چندی پیش از وضعیت سینما و تلویزیون گلایه کرد و گفت: من چه کار کرده ام که چند سالی است کسی از من دعوت به کار نکرده است؟

بیشتر بخوانید  برگزاری نمایشگاه طلا قطعا باعث پیشرفت این صنعت می شود

الهام چارگنده (زاده ۱۳۵۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است. پس از پایان تحصیلات در رشته معماری، فعالیت هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان ادامه داد. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصه بازیگری متمایز شد. او همچنین با درخشش در فیلم شب یلدا که اولین بازی او در سینما بود به موفقیت های بزرگی دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید