​حضور ایرانسل در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2023)



آنچه دیگران می خوانند:


به گزارش روابط عمومی ایرانسلدوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری از 29 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود و ایرانسل با تیم دیجیتال خود در این نمایشگاه حضور دارد. ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های 5G در ایران، با حضور در این نمایشگاه قصد دارد «نقش مؤثرتری در فضای استارتاپی کشور به‌عنوان محرکی برای ارتقای نوآوری ایفا کند. اکوسیستم، “ایجاد هم افزایی و ارتباط موثر با مولفه های مختلف” اکوسیستم نوآوری و فناوری به منظور غلبه بر چالش های اکوسیستم نوآوری، “معرفی پلتفرم های دیجیتال ایرانسل به کارآفرینان و پیشنهادات ویژه استارت آپ ها”، “شناسایی استارت آپ ها”. توانایی سرمایه گذاری و تامین مالی و پیمودن مسیر توسعه بازار، “ایجاد فرصت برای تست و ارزیابی تجاری و “فناوری برای استارتاپ ها از طریق آزمایشگاه نوآوری ایرانسل”.

در این نمایشگاه که با هدف بررسی آخرین روندهای نوآوری و فناوری، رویکردهایی مانند توسعه هوشمند، دیجیتال و پایدار از شرکت کنندگان شامل شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مخترعان، شتاب دهنده ها و مراکز رشد، فضاهای همکاری، فناوری برگزار می شود. پارک‌ها، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و سایر ارائه‌دهندگان خدمات فناوری در ادامه قرار دارند.

این نمایشگاه همچنین از بخش ها و رویدادهای حمایتی مانند نبرد Innotek، Innotek Pitch، Finotek، Kenz Scientific Competition، Future Station و … تشکیل شده است که شامل چهار مفهوم شبکه، آموزش، سرمایه گذاری و همکاری بر اساس ماهیت رویداد است. .

بیشتر بخوانید  مبلغ یارانه به ۵۲۰ هزار تومان افزایش یافت + جزییات

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در نمایشگاه اینوتک 2023، استارتاپ ها را قادر ساخت تا به طور مستقیم با کارشناسان سرمایه گذاری ایرانسل در حوزه نمایشگاه تعامل داشته باشند و با ثبت طرح های فناوری و نوآوری خود وارد فرآیند ارزیابی ایرانسل شوند.

اینوتک 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت 1402 از ساعت 10 صبح الی 18 در پارک فناوری پردیس.


دیدگاهتان را بنویسید