حسین پور: توسعه راه های روستایی و پایانه های مرزی باید در اولویت وزارت راه دولت سیزدهم باشد



یکی از اعضای کمیسیون مدنی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توسعه راه های روستایی ، توسعه پایانه های مرزی و ساماندهی بازار مسکن باید با انتخاب وزیر باتجربه و برنامه مدار در وزارت دولت سیزدهم دنبال شود. راه و شهرسازی.

کمال حسي پور در گفت وگو با ايسنا ، درباره اولويت هاي پيگيري در وزارت راه و شهرسازي در دولت سیزدهم اظهار داشت: متأسفانه شاهد حوادث جاده ای زیادی بوده ایم که به دلیل جاده های خطرناک و جان هموطنان رخ داده است. . “بنابراین ، یکی از مهمترین اولویت هایی که وزارت راه و شهرسازی باید دنبال کند ، توسعه راه های روستایی و دو برابر کردن جاده های اصلی بین شهری است.

وی افزود: ما مرزهای مشترکی با چندین کشور داریم اما متأسفانه بیشتر مرزهای کشور فاقد پایانه مناسب هستند و پس از اولویت های دیگری که باید در این وزارتخانه در دولت سیزدهم پیگیری شود ، بحث توسعه پایانه های مرزی است مرزها نقش مهمی در تحریک تولید و صادرات محصولات دارند.

نماینده مردم سردشت و پیرانارس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در برخی از استانها بیشتر راههای روستایی کثیف است اما در برخی دیگر از استانها حتی راههای روستایی نیز دو برابر می شود ، بنابراین بودجه عمرانی استانها باید توزیع شود صورت،

حسي پور تاكيد كرد: وزيري كه در مجلس معرفي مي شود بايد در زمينه ساخت وساز تجربه و تجربه كافي داشته باشد ، نبايد به گونه اي باشد كه وزير پس از دو سال كار جديد به دنبال راه حل باشد.

عضو کمیسیون مدنی مجلس گفت: همچنین یکی دیگر از اولویت هایی که باید در این وزارتخانه دنبال شود ، ساماندهی وضعیت حساس بازار مسکن است ، وزیر پیشنهادی باید فردی باتجربه و دارای برنامه بهبود بازار مسکن باشد.

بیشتر بخوانید  ابراهیم رئیسی پیام جدید صادر کرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید