حسین موسویان کیست | حبس حسین موسویان جبهه ملی – ایران چطور





حسین موسویان کیست؟ چه خبر از تعطیلی حسین جبهه ملی موسویان – ایران






سید حسین موسویان کیست؟ زندان جبهه ملی سید حسین موسویان دلیل زندانی شدن حسین موسویان چیست؟ چگونه با ایران باشیم؟

ذبیح الله هودیان در بخشی از سخنان خود در جلسه شورای عالی قضایی از صدور احکام قطعی به مسئولان وقت منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت: ضمن اینکه 200 هکتار از اراضی باران با قیمت به علم بیگی واگذار می شود و این فرد به تعهدات خود عمل نمی کند.

وی افزود: در سال 1386 الحاقیه ای به قرارداد منعقده با علم بیگی انجام شد و متأسفانه برخی از مواد قرارداد حذف و بند داوری تعیین شد و اتاق بازرگانی بین المللی به عنوان داور انتخاب شد. چه کسی قوانین را نقض می کند؛ پس از مدتی این 200 هکتار به شرکت دیگری به نام «شرکت توسعه گل شرق» واگذار می شود و حدود 100 هزار مترمربع دریا به آن می دهد اما در نهایت به تعهدات خود عمل نمی کند.

خدائیان افزود: این پرونده که چندی پیش سازمان بازرسی منجر به صدور رای شد و «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان به 11 ماه حبس تعزیری و «حسین قاسمی» مدیر وقت سازمان بازرسی محکوم شدند. منطقه آزاد کیش، “محمدعلی نجفی” جمشید قنبر، مدیر سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، ابوتراب فاضل، مدیر حقوقی منطقه آزاد کیش و کاظم عامری، نماینده منطقه آزاد کیش در انعقاد قرارداد، به حبس محکوم شدند؛ «خداجر علم بیگی» نیز به اتهام تبانی در معاملات دولتی به 3 سال حبس تعزیری محکوم شد. طی این پرونده ثابت شد که این واگذاری در نتیجه تبانی در معاملات دولتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید  پزشکیان حکم جدید صادر کرد/مجید انصاری سِمَت گرفت

انتهای خبر/ ایران چطور





خطا: محتوا محافظت شده است!!