حسین مهری عزادار شد/حسین مهری:دیگه این دنیا به درد نمی خوره



آنچه دیگران می خوانند:

حسین مهری وی در 23 آبان 1363 به دنیا آمد حسین مهری او 18 سال سابقه کار در تئاتر را دارد. حسین مهری او برای اولین بار در سریال زوار هشت در نقش عباس خود را به مخاطبان عرضه کرد حسین مهری متاهل است

حسین مهری پست زیر را منتشر کرد.

حسین مهری

روز حامی قدیس

چهره او در سال 1389 در سریال زیر هشت سیروس مقدم دیده شد تا اینکه در سال 1391 در سریال زمانه در کنار پریناز ایزدیار در نقش سینا به شهرت رسید.

حسین مهری

ازدواج و پسر

حسین مهری در آذرماه ۱۳۹۲ در سن ۲۸ سالگی با همسر غیرهنرمند خود ازدواج کرد و حاصل این زندگی یک پسر به نام هامین در سال ۱۳۹۵ است.

اوقات فراغت با خانواده

به طور کلی من فردی تنها هستم و ترجیح می دهم بیشتر اوقات فراغت خود را به مطالعه کتاب و تماشای فیلم و یا گذراندن وقت با همسرم بگذرانم.

شیطون در کودکی

از بچگی خیلی مستقل و مستقل بودم، رویاهایم همیشه بزرگ و ترسناک بودند، کارهای زیادی پشت سرم بود، اما در یک دنده بودم و آمادگی کمتری نداشتم.

حسین مهری

معیارهای انتخاب نقش

سه عامل اصلی که برای من بسیار مهم است، کارگردان، فیلمنامه و نقش است

نقش باید نقشی باشد که خودم بتوانم آن را امتحان کنم، کارگردان باید کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه باید یک فیلمنامه پر جنب و جوش باشد.

بیشتر بخوانید  باقری با «مورا» دیدار و گفتگو کرد

سعی می کنم ادامه بدم

سعی می‌کنم به‌روز باشم و رویدادها، اطلاعات و دانش درباره کارم را دنبال کنم

این به روز بودن به طرق مختلفی شکل می گیرد، مانند کتاب خواندن، مطالعه نشریات و تماشای فیلم که به خصوص زمان زیادی را برای دومی صرف می کنم.

تماشای فیلم و خواندن رمان به طور قابل توجهی بر کیفیت کار تأثیر می گذارد

دوستان نزدیک

من آدم برون رفتی نیستم اما در بین همکارانم دوستان خوب زیادی مثل «امیر جعفری» و «کامبیز درباز» و دوستان زیادی پشت دوربین دارم که شاید کمتر آنها را بشناسید.

کارگردان های مورد علاقه

استنلی کوبریک و کوئنتین تارانتینو کارگردانانی هستند که دوستشان دارم

«جوزپه تورناتوره» فوق العاده است و سینمای شخصی دیگری هم دارد، این آدم کارگردانی نمی کند بلکه فیلم می سازد و نگاه خودش را به دنیا دارد.

من اهل حاشیه نیستم

من اهل مارژینا نیستم تا حالا مارژینا رو از من دیدی؟! چیزهای جانبی را دوست ندارم و فقط روی بازیگری تمرکز می کنم تا بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

کارگردانی دغدغه من نیست

من نگران ساخت یک فیلم کوتاه هستم، دو داستان وجود دارد که قبلاً به آنها فکر کرده ام و بدم نمی آید که آنها را بسازم، اما کارگردانی هرگز دغدغه من نبوده و به ساختن ظاهر آن علاقه دارم.

حسین مهری

پرسپولیس

من خیلی پرسپولیسی هستم اما سپاهان یک تیم به معنای واقعی کلمه است و در این چند سال از خود یک تیم واقعی ساخته و شخصیت بالایی دارد.

من دغدغه های خانوادگی دارم

بیشتر ذهن من همیشه درگیر زندگی خصوصی است، اینطور نیست که ذهنم همیشه 100% درگیر کار و بازی باشد.

بیشتر بخوانید  ایالات متحده تحریم هایی را علیه چهار فرد مرتبط با روسیه در اوکراین اعمال کرده است

فکر می کردم داشتن کسی که دوستش داری و دوستت دارد احساس خوبی است و خدا را شکر می کنم که همسر خوبی دارم.


دیدگاهتان را بنویسید