حسین زمان درگذشت | عوامل دق‌مرگ شدنِ حسین زمان



آنچه دیگران می خوانند:


حسین زمان خواننده سرشناس کشور که به تازگی به سرطان پیشرفته کبد مبتلا شده است، یکی از خوانندگان معروف پاپ دهه 70 بود که پس از فراز و نشیب های کاری در سال 2018، پس از حدود 17 سال دوری از صحنه. کنسرت خود را برگزار کرد.او با ارکستر سی نفره در مرکز کنگره برج میلاد به اجرای برنامه پرداخت.

حسین زمان

پیمان موسوی با اشاره به دیدگاه های اخیر علی لاریجانی با انتشار این متن در توییتر نوشت: حسین زمان خواننده ایرانی پس از تحمل دردهای فراوان درگذشت. درد او از دو ناحیه بود: درد ناشی از بیماری که اخیراً بر او وارد شده بود و درد سال ها بازداشت، سانسور و ممنوعیت هایی که سال ها گریبان او را گرفته بود. همان علی لاریجانی که امروز می گوید «راه حل دیگری برای ملک لازم است»

و عده ای نسبت به او احساس ضعف و ضعف می کنند، در زمان مدیریتش در صداوسیما رسما به همه شبکه ها نامه نوشت که ترانه حسین زمان از صدا و سیما پخش نشود. او را با محبت یاد کنید. بیایید نگاهی به برخی از نظرات مهم او در این سال ها بیندازیم:

امروز فعالیت های آموزشی و هنری من به حالت تعلیق درآمده است. آنها فقط باید نفس خود را بگیرند.

در حال حاضر هیچ درآمدی ندارم و از پس اندازم استفاده می کنم. اگر اوضاع بهتر شد می توانم بروم در یکی از کافه های کیش بخوانم یا سوار تاکسی شوم و به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار شوم.

بیشتر بخوانید  زمان ساخت فصل چهارم سریال نون خ


دیدگاهتان را بنویسید