حسین رفیعی: مردم خوزستان به آرامش و کمک احتیاج دارند / حرفه هایی را که قابل اجرا نیست ، نسازیم


مجری و بازیگر “حسین رفیع” تلویزیون در مصاحبه با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: برای همه ما ناراحت کننده است که هموطنان من اکنون در شرایط سختی زندگی می کنند. این مخصوصاً برای من که سالها در خوزستان کار کرده ام و مردمش را کاملا می شناسم دردناک است.

رفیعی افزود: در بحث مدیریت برخی افراد همیشه ادارات را مدیریت می كنند كه این امر می تواند موضوع بسیاری از مشكلات را روشن كند. تعدادی از مشکلات مربوط به افرادی است که در زمان حکومت خود مجبور به انجام کاری بوده اند و کارهایی انجام نداده اند و همین افراد نسبت به وضعیت موجود معترض هستند و می گویند مشکلات خوزستان بسیار است.

این بازیگر ادامه داد: سالها قبل مردم روستای ابراهیم آباد قناتی را در اطراف اراک احداث کردند تا روزی با مشکل کمبود آب روبرو نشوند. اما علی رغم اینکه شیرین ترین و غنی ترین رودخانه از خوزستان می گذرد ، هنوز هم شاهد این مشکلات در این منطقه هستیم.

رفیعی ادامه داد: “روزگاری آنها باید بر خوزستان حکومت می کردند و چنین نکردند و امروز هیچ یک از این افراد در آنجا نیستند و باید بیایند و جواب مردم خوزستان را بدهند.” این مشکل نه تنها در خوزستان ، بلکه در سیستان و بلوچستان و اطراف جازموریان نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: ج چندتایی این جاست ما در سال گذشته سیلابهای زیادی را شاهد بوده ایم ، اما سوال من این است که چرا به دریاچه های مناسب برای این منظور فکر نکرده ایم؟! هیچ یک از این کلمات مشکل مردم خوزستان را حل نمی کند. اکنون مردم خوزستان به حمایت همه مردم ایران نیاز دارند و فکر می کنم بسیاری از هنرمندان و مسئولان نیز کمک کرده اند. در هر صورت ، اتفاقی افتاده و این روزها قطعاً می گذرد و ماندگار نیست ، اما هرچه تنش بیشتر و وضعیت مردم در خوزستان دشوارتر باشد ، قطعاً ضرری برای مردم در خوزستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  هشدار پلیس نسبت به تغییر سرشماره پیامک قوه قضاییه

“اکنون وقت آن رسیده که اگر شخصی واقعاً می تواند کمک کند ، اما اگر کسی نتواند کمک کند و نمی تواند نسخه های غیرقابل تحقق از راه دور بنویسد.” اکنون مردم خوزستان به آرامش و کمک نیاز دارند ، نه کلماتی که هیچ یک از آنها نمی تواند بگوید.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید