حسینی وجود نداشت ، ذوب آهن در هفته های گذشته سقوط کرده بود – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، مجید حفرت کار جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان گفت: هفته آخر لیگ شرایط خاصی دارد ، آخرین بازی بود و در ابتدای مسابقه بازی بسیار خوبی را نشان دادیم.
وی افزود: در هفته های اخیر اشتباهات فردی و فرزندان ما روی ما تأثیر زیادی گذاشت و امشب با همان اشتباهات شکست را متحمل شدیم اما همه اتفاقات منجر به سهمیه اصفهان شد و این تیم با اصالت در لیگ برتر ماندگار شد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: مجتبی حسینی فرزند ذوب آهن است ، وی سرمربی نفت مسجدسلیمان بود و با فداکاری هدایت ذوب آهن را پذیرفت و ناجی این تیم بود.

وی تاکید کرد: اگر حسینی نیامده بود ، ما در هفته های اخیر به عنوان خودروساز سقوط می کردیم و همه باید از دلسوزی و کارش از موتبی حسینی تشکر کنیم.

حفاظت کارگران می گوید: “در این مدت ما انرژی زیادی از طرفداران ذوب آهن و مردم اصفهان دریافت کردیم. وقتی می خواستیم وارد زمین شویم ، همه عکاسان برای تیم کف می زدند و این نشان می داد که این تیم چقدر خوب است.”

وی افزود: خدا را شکر سهمیه اصفهان از هر لحاظ حفظ شده است ، از فردا باید تمرکز خود را روی عدم تکرار شرایط فعلی بگذارند. سایپا سال گذشته با چنین شرایطی در لیگ ماند و امسال سقوط کرد ، بنابراین باید یاد بگیریم. و به شرایط توجه کنید. “

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از نتایج عذرخواهی می کنیم ، تاکید کرد: خوشحالم که نفت مسجدسلیمان در لیگ ماند و برای تیم سایپا آرزوی موفقیت می کنم.

بیشتر بخوانید  رازهایی که درونگراها باید بدانند

دیدگاهتان را بنویسید