مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حسینی: جلسه بررسی کمبود آب و قطعی برق که باید در مجلس برگزار شود

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از اعضای کمیته مدنی پارلمان خواستار جلسه ای در پارلمان برای بررسی وضعیت فعلی کشور از جمله کمبود آب و قطعی برق شد.

به گزارش ایسنا ، سید البرز حسینی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) شهادت امام محمد باکر (ع) را تسلیت گفت و گفت: مجلس شورای اسلامی قطعاً در مورد مشکلات ناشی از خشکسالی ، کمبود آب و قطعی برق. ” گزارش توسط آقای کالیباف رئیس مجلس در ابتدای جلسه صحبت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه خود حضور داشتند ، بهتر است جلسه ای برای رفع کمبود آب و قطعی برق در مجلس تشکیل شود ، زیرا ما در اواخر دولت هستیم و تعقیب دولت نسبت به این مشکلات کاهش یافته است. “ای.

نماینده مردم هودابنده در مجلس یادآور شد: مردم انتظار دارند مجلس در شرایط فعلی توجه بیشتری به مشکلات مربوط به کمبود آب و قطعی برق داشته باشد ، با توجه به طرحی که در حیاط تنظیم شده است ، پیشنهاد می کنم جلسه ای برای بررسی وضعیت فعلی کشور باید در دستور کار قرار گیرد.

حسینی با اشاره به افزایش قیمت سیمان ، تعطیلی پروژه ها و خشکسالی ها نیز گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور ، ارائه گزارش به استان در مورد وضعیت استانها ضروری است. در حوزه انتخابیه بنده ، بسیاری از روستاها با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند و به دلیل کمبود آب ، کشاورزی آنها در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  هزینه تور زمینی با قطار به مشهد ویژه ایام اربعین حسینی + جدول قیمت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *