حسن آباسی جشن کتاب “درب این خانه بوسیدن است”


به گزارش فارس ، حسن آباسی یادداشتی به کتاب تحسین شده “در این خانه می بوسد” نوشت.

“درب این خانه بوسه می زند” ناگفته های مادر شهیدان فرو مانه ؛ مادر شهیدان داوود ، رسول و علیرضا حلیگی پور از نویسنده کتاب “میادین سرخ” توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است

حسن آباسی (رئیس موسسه یاقین) در دیدار صمیمی با نویسنده کتاب “میادین سرخ” و مادر شهیدان خالقی پور در موسسه یاقین ، ضمن تمجید از این مادر با شکوه و تمجید از وی به عنوان الگویی از صبر و استقامت ، او یادداشتی بر روی کتاب “خانه در حال بوسیدن است” نوشت ،

“هولیگان
سنت اولیای الهی توسط حضرت الله متعال انجام می شود.
بانوی بزرگ ، مادر شهیدان حلیگی پور ، اما به عنوان یک انسان بزرگ ، که در سبک ، زندگی و آداب و الگوی خود الگو و الگوی جوانان امروز ما است ، قطعاً توسط قرآن کریم و دست خدا دستور داده شده است. خداوند متعال. مومنان با گذراندن ناآرامی ها و رنج ها فریب می خورند و خانم نیز ناآرامی ها و رنج های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

اکنون این الگوی عالی هنر پیش روی جوانان ما است تا نمونه ای از زندگی پر تلاطم جوانان امروز باشد. امیدوارم بتوانیم راهنمای صادقی برای ائمه اطهار (علیهم السلام) و شهدا باشیم. »

مادران شهدا همیشه به عنوان نمادی از خودگذشتگی ، گذشت و الگوهای صبر برای سایر افراد جامعه دیده می شوند. آنها با نثار فرزندان خود ، به دشمنان اجازه استفاده از فرصت های موجود را ندادند.

بیشتر بخوانید  رییسی در پاستور مستقر شد

مادر شهیدان حلیگی پور یکی از مادران نمونه زنجان است که علاوه بر تقدیم سه فرزند خود ، افتخار همسری جانباز دوران دفاع مقدس را نیز دارد. خانواده شهدای خالقی پور در منطقه نازی آباد تهران زندگی می کنند و در ایام خاصی از سال در زنجان زندگی می کنند. اولین شهید این خانواده شهید دیوید هالیگی پور متولد سال 1344 در بود اسفند وی در سال 1983 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید. دو شهید دیگر این خانواده رسول و علیرضا متولد 1346 و 1350 هستند که همزمان در سال 1988 در منطقه شلمچه و همزمان با عملیات مرصاد در جنوب کشور رنج می بردند و در دست یکدیگر بودند.

لیدی فروه مونهی مادر شهیدان حلیگی پور است که با صبر و استقامت در راه فرزندان خود ادامه می دهد. مادری که مانند روزهای هشت سال حفاظت مقدس ، هنوز هم با اقتدار صحبت می کند و می گوید که هنوز حفاظت تمام نشده است و جنگ با دشمن تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

کتاب “درب این خانه بوسیدن است” خاطرات ناگفته های مادر شهیدان فرو مانه ؛ مادر شهیدان داوود ، رسول و علیرضا حلیگی پور از نویسندگان کتاب “میدان های سرخ” زینب عرفانیان در 240 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید