حسرت ژاله صامتی در عصرجدید دل مخاطبان را لرزاند



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: شهر سکوت او در تهران به دنیا آمد. شهر سکوت او بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. شهر سکوت او از پدر و مادری ازنایی در تهران به دنیا آمد. شهر سکوت وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «دت یعنی دختر» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر اصلی فیلم «دشت ارغوانی» انتخاب شد. ” کارگردانی شده توسط توسط نادر مقدس.شد.

نام: ژاله

نام خانوادگی: سامتی

متولد: 24 فروردین 1351 در تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1368 تا به امروز

همسر: ایرج سنجری

فرزندان: دو دختر به نام های جاس و نیاز

زندگی شخصی جلا صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 24 فروردین 1351 در تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است.

این هنرمند یکی از بازیگران ساده و ناب دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل شهرستان ازنا در استان لرستان هستند. اطلاعات زیادی از خانواده ژاله صامتی در دست نیست اما او تصویری از مادرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

شهر سکوت

عروسی ژاله صامتی

ژاله صامتی سال ها پیش با آقای ایرج سنگری ازدواج کرده و ازدواج کرده است، این بازیگر مراسم عقد را ساده برگزار کرد و به گفته خودش شب عروسی به آرایشگاه نرفت.

بیشتر بخوانید  پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی تشدید شد- اخبار خراسان رضوی - اخبار استانها تسنیم

ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری (کارگردان) متولد 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، مدیر دوبلاژ و دوبلاژ.

وی تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا است و قبل از انقلاب عضو گروه تئاتر ملی هنر بوده و سابقه بازیگری در چندین سریال قبل از انقلاب را دارد.

ایرج سنجری از ازدواج اولش یک دختر و یک پسر دارد که هر دو در کانادا زندگی می کنند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی دارای دو دختر به نام های ایاس (متولد دهه 70) و نیاز (متولد دهه 80) هستند.

آقای. سنجری با همسرش ژاله صامتی در چندین نمایش، فیلم و سریال از جمله سریال زیرکخی، نمایش برف سرخ و تئاتر یادم تو فرت تجربه داشته است.

این زوج هنری در فیلم «وجه شمیار» به کارگردانی بهمن کامیار مقابل یکدیگر و به عنوان زن و شوهر به ایفای نقش پرداختند.

شهر سکوت

آغاز بازیگری جلا سمتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود، اما با ورود به دانشگاه، بازیگری را در تئاتر دانشجویی آغاز کرد و اولین حضور روی صحنه را در سال 1347 با بازی کاکاسیاه در تئاتر شهر انجام داد.

در سال ۱۳۷۲ در فیلم «دت» یعنی دختر مقابل دوربین ظاهر شد و بازی موفقش در این فیلم راه را برای انتخاب بعدی او هموار کرد و یک سال بعد به عنوان بازیگر نقش اول زن این فیلم انتخاب شد. صحرای بنفش.

اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون به سال ۱۳۷۵ و سریال جحجه و گلابتون برمی گردد. در سال ۱۳۷۸ در «آژانس دوستی» تجربه موفقی را کسب کرد و در این فیلم با فردوس کاویانی، اصغر همت و حسین پناهی همبازی شد.

بیشتر بخوانید  زنان با این 6 ویژگی مانند الماس، کمیاب هستند

ژاله صامتی پس از بازی در سریال «کارگاه خورشیدی و دستیارش» در سال 1380 به مدت 15 سال در تلویزیون ظاهر نشد اما سرانجام در سال 1375 با سریال «نفس» به تلویزیون بازگشت.

شهر سکوت

ژاله صامتی در عصری جدید

عصر جدید یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی به تهیه کنندگی و مجری گری احسان علیخانی است که فصل اول و دوم آن روی آنتن رفته است و فصل سوم آن در تاریخ 6 اسفند 1400 مصادف با نیمه شعبان پخش می شود.

داوری برنامه در فصل اول و دوم را امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی بر عهده داشتند، اما در فصل سوم فقط امین حیایی و مجید اسماعیلی، کارن همجنفر و ژاله صامتی از داوران این برنامه حضور داشتند. فصل قبل این دوره جدید این مسابقات است.

شهری ساکت زیرزمینی

زیرککی سریالی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که دو فصل آن پخش شده است و فصل سوم این سریال در نوروز و رمضان 1401 از شبکه یک پخش می شود.

این مجموعه تلویزیونی طنز-تاریخی که مربوط به دهه‌های 1350 و 1360 است، داستان مردی به نام فریبرز بگ بیشه (پیمان جمشیدی) و همسرش (زله صامتی) را روایت می‌کند که در جستجوی عالم اموات هستند.

در فصل اول به موازات تلاش برای یافتن گنج، فریبرز ناخواسته وارد مبارزات انقلابی شد و این ماجراها حتی پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه یافت و فصل دوم ادامه داستان از فصل اول و در سال 59 اتفاق افتاد. با جنگ تحمیلی مرتبط بود.

فصل دوم «زیرهکی» با تصرف فریبرز توسط نیروهای خط مقدم بعث به پایان رسید و فصل سوم در ادامه این فصل ساخته شد.

بیشتر بخوانید  زمان واریز «وام» ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نکی زاده، مریم سرمدی، مهری آل آقا، هومن برکنورد، نسرین نصرتی بازیگران این سریال هستند.

در بیست و یکمین دوره، حافظ ژاله صامتی به عنوان بهترین بازیگر زن کمدی و پیمان جمشیدی برای بازی در فصل اول و دوم «زیرهکی» به عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی انتخاب شدند.


دیدگاهتان را بنویسید