مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حساب توئیتر نماینده حامی ترامپ مسدود شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ، حساب شخصی توئیتر «مارجری تیلور گرین» عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه به‌طور دائم مسدود شد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این قانون‌گذار حوزه ایالت «جورجیا» اولین عضو کنگره آمریکا است که با مسدود شدن حساب توئیتری به‌طور دائم مواجه می‌شود.

توئیتر پیش از این نیز حساب توئیتری این نماینده حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا را به‌خاطر انتشار ااطلاعات «گمراه‌کننده» درباره ویروس کرونا تعلیق کرده بود و این‌بار نیز دلیل مسدود شدن دائمی حساب وی نقض مکرر سیاست‌های توئیتر در قبال انتشار اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا عنوان شده است.

تیلور گرین در واکنش به این اقدام در بیانیه‌ای نوشت: «توئیتر دشمن و آمریکا است و حقیقت را برنمی‌تابد» و این رسانه اجتماعی «نمی‌تواند مانع از منتشر شدن واقعیت شود. غول‌های تکنولوژی نمی‌توانند مانع از انتشار حقیقت شوند. دموکرات‌های کمونیست نمی‌توانند مانع از انتشار شوند».

مرداد امسال نیز ویدئویی از گرین منتشر شد که در آن حین سخنرانی می‌گوید: «شما آدم‌های خوش شانس اینجا در آلاباما ممکن است درب خانه‌هایتان را بزنند، زیرا آلاباما احتمالاً یکی از واکسینه‌نشده‌ترین ایالت‌های این ملت است».

این جمله تیلور گرین موجی از خنده و فریاد خوشحالی را در میان حاضرین برانگیخت. او در ادامه گفت: «خب، جو بایدن می‌خواهد بیاید و با شما صحبت کند».

تیلور گرین که پیش‌تر دستورالعمل‌ها درباره زدن ماسک و دریافت واکسن کرونا را به دوران آلمان نازی تشبیه کرده بود، در سخنرانی خود در آلاباما گفت: «بایدن یکی از رفقای پلیس خود را جلوی درب خانه شما خواهد فرستاد تا ببینند واکسن زده‌اید یا نه».

بیشتر بخوانید  افزایش دوره های کرونر در زنجان

این قانون‌گذار حامی ترامپ افزود: «خب، آنچه که آن‌ها نمی‌دانند این است که در جنوب ما همه عاشق حقوق خود ذیل متمم دوم [قانون اساسی] هستیم و با غریبه‌هایی که جلوی درب خانه‌مان ظاهر شوند حال نمی‌کنیم. اینطور نیست؟ ممکن است آن‌ها از نحوه خوشامدگویی شما خوششان نیاید».

بر اساس داده‌های مرز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، دو ایالت می‌سی‌سی‌پی و آلاباما، شانه به شانه یکدیگر، کمترین تعداد دریافت واکسن کرونا در این کشور را دارند. یکی ازمقامات بهداشتی آلاباما اخیراً بیان داشت، ده‌ها هزار واکسن کرونا در این ایالت فاسد شده و دور ریخته شده‌اند. این در حالی است که میلیون‌ها نفر از ساکنین این ایالت حتی یک دوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

گرین ماه گذشته نیز پیامی توئیتری با محتوای اسلام‌هراسی منتشر کرده بود که واکنش‌های زیادی را در کنگره به‌دنبال داشت.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *