حسابهای بانکی سازمان مرکزی تعاون روستایی ؛ در معرض خطر موانع – آژانس مهر نیوز اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته سازمان مرکزی تعاون روستایی ، سید محمد موسوی در اولین نشست مشترک مدیران پرسنل با بیان اینکه متأسفانه ما جانشین سازمانی هستیم که حدود 2500 میلیارد تن بدهی به سیستم بانکی داریم ، اظهار داشت: حساب های بانکی این سازمان مسدود شده و در آستانه تحقیق است و این تحقیق مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این وضعیتی است که امروز مهمترین چالش زنجیره تولید محصولات کشاورزی حلقه های قبل و بعد از تولید است.

موسوی گفت: اتحادیه ها ، تعاونی ها و سازمان ها در بخش کشاورزی با ظرفیت و زیرساخت های گسترده و حضور در قلب بخش تولید و همچنین در تامین ، عرضه و توزیع مواد خام متعلق به جامعه هدف بخش کشاورزی هستند مواد و تولید صادرات. “بازاریابی و بازاریابی محصولات کشاورزی دارای ظرفیت بزرگی است که در صورت سازماندهی ، حمایت ، مدیریت و کنترل می تواند نقشی اساسی در پویایی و انصاف اقتصاد کشاورزی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین خاطرنشان کرد: “این مهم بیش از هر چیز دیگری است ، باید ساختار را اصلاح کند ، دانش فنی و امکانات پشتیبانی را بهبود بخشد.

وی گفت: برای پویایی شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در کشور به عزم راسخ و تلاش جدی نیاز داریم.

موسوی ادامه داد که ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به مدیران شجاع ، خلاق ، مداوم و دلسوز در سازمان نیاز داریم: “ما در حال حاضر در یک لحظه حساس هستیم که عملکرد هوشمند در آن حرف اول را می زند.”

بیشتر بخوانید  آماری از مرگ ناشی از تاج برای یک شب / 335 شهر با رنگ قرمز و نارنجی

دیدگاهتان را بنویسید