مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حزب الله لبنان به مردم عراق تسلیت می گوید – آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش المنار ، جنبش حزب الله لبنان در واکنش به آتش سوزی بیمارستان امام حسین (ع) در شهر الناصریه عراق پیامی تسلیت فرستاد.

در این بیانیه آمده است: “حزب الله به رهبری مردم عراق عمیقا و عمیقاً با شهادت افراد بی گناهی که در آتش سوزی بیمارستان النصریه جان خود را از دست داده اند همدرد است.”

حزب الله همچنان از درگاه خداوند متعال خواستار رحمت بی نهایت برای آنها شد و برای خانواده هایشان صبر و شکیبایی کامل مجروحان را خواستار شد.

این بیانیه ادامه داد: “بدینوسیله حزب الله بر آمادگی و همبستگی مستمر خود با برادران عزیز عراقی تأکید می کند و معتقد است که مردم عراق با اذن خداوند قادر به التیام این زخم و التیام آثار این غم و اندوه هستند.” دیگر این اتفاق نمی افتد و غلبه بر تمام مشکلات اقتصادی و داخلی که با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

صبح روز سه شنبه در بخش قرنطینه بیماران با تاج در بیمارستان امام حسین (ع) استان دی کار عراق آتش سوزی رخ داد که منجر به زخمی و کشته شدن بسیاری از بیماران ، همراهان و کادر پزشکی بیمارستان شد. به دنبال این حادثه ، مدیر بهداشت استان دی کار ، رئیس بیمارستان و رئیس سازمان آتش نشانی این استان دستگیر شدند و فرماندار دی کار روز گذشته عزای عمومی اعلام کرد.

امروز نیز ، مرکز حمایت از مدنی عراق اعلام کرد که تعداد کشته های آتش سوزی بیمارستان امام حسین (ع) در شهر الناصریه به 124 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید  ناشتا هرگز این میوه را نخورید!

آتش سوزی در بیمارستان امام حسین دی کار واکنش مقامات عراقی را برانگیخته است ، به طوری که رئیس جمهور عراق برهم صالح گفت این حادثه در بیمارستان امام حسین و بیمارستان ابن الخطیب سابق نتیجه فساد و سو مدیریت است که در کشور ریشه دوانده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *