حریرچی از مردم عذرخواهی کرد



به گزارش ایرنا ، حریرچی سه شنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی به موضوع واکسیناسیون عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز 424 هزار واکسن تاج تزریق شده و تمام تلاش برای واردات واکسن صورت گرفته و اقدامات خوبی برای انجام واکسن های خانگی تهیه کنید. “

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات خارق العاده و خیرخواهانه در زمینه واردات و تأمین واکسن کرونر ، اما مردم انتظار داشتند واکسیناسیون گسترده تری در چند ماه گذشته انجام شود که متأسفانه موفق نشدیم.

وی افزود: صرف نظر از میزان سهل انگاری و مقصر بودن ، من از مردم عذرخواهی می کنم که نتوانستم به وعده های داده شده برای واکسیناسیون گسترده تر عمل کنم.

حریرچی با بیان اینکه متأسفانه همه نشانه های یک قله در قله پنجم کشور وجود دارد ، اظهار داشت: پس از 17 ماه مبارزه با تاج ، مشکلات اقتصادی و معیشت مردم خسته شده و همکاری نمی کنند. متأسفانه میزان پوشش و استفاده از ماسک در بین افراد کمتر از 50٪ است.

معاون وزیر بهداشت افزود: برای اولین بار در تعداد موارد سرپایی رکورد زدیم که امروز (سه شنبه) 27 هزار و 444 مورد بیماری کرونر قلب در کشور شناسایی شد و 3 هزار و 36 مورد بستری جدید داشتیم.

وی گفت: “ویژگی اصلی ویروس دلتا مسری بودن آن است و به همین دلیل بدون شک در تمام استان های کشور وجود دارد و در حال گردش است.” “اما در این اوج ، در مقایسه با امواج قبلی ، مرگ و میر کمتری وجود دارد.” تجهیزات بیمارستان و تجربه کادر پزشکی میزان بیماری عروق کرونر قلب را در قله پنجم کاهش داده است.

بیشتر بخوانید  با احیای برجام قیمت‌ها پایین می‌آید؟

سرانجام ، حریرچی با اشاره به اینکه در حال حاضر 169 شهر در ایالت سرخ وجود دارد که بیشتر آنها در شرق و جنوب کشور واقع شده اند ، افزود: “متأسفانه ، حتی در این شرایط ، تحرک و تماس های ما بین ما افزایش یافته است. در مقایسه به سالهای گذشته “

دیدگاهتان را بنویسید