حرکت مثبت هجده مادر جواد عزتی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: جواد عزتی وی در 29 دی ماه 1360 در تهران به دنیا آمد. جواد عزتی او با بازی در سریال «قب کاری» خوش درخشید. جواد عزتی متاهل و متاهل است. همسر جواد عزتی مه لقا باقری است. محلک باقری همسر جواد عزتی او با انتشار عکسی اینستاگرام خود را بروز کرد.

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی متولد 30 دی 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است. او از 15 سالگی وارد تئاتر شد و اکنون همسرش خانم مه لاگا باگری است. ، او به عنوان یک بازیگر نیز شناخته می شود. در مدرسه ای که می رفتم عاشق کمدی های جری لوئیس از جمله «بیماری ساختگی» بودم که بعدها دو برادر بزرگترم مرا با سینما آشنا کردند. یادم هست هفت بار فیلم گلنار را در سینما و اجاره نشین ها را در ویدیوی خانگی دیدم.

اولین بار در سال ۱۳۷۵ در سن ۱۵ سالگی پس از تست بازیگری در خانه فرهنگ وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا به کار نمایش های خیابانی و کودک پرداخت.

پس از 6 سال سابقه حضور در تئاتر در سال 1380 به دعوت سعید آقاخانی با سریال «قصه های شب» برای اولین بار به عنوان بازیگر و صداپیشه عروسک جلوی دوربین رفت.

در سال 1385 شهرت او با چهارمین تجربه تلویزیونی اش در سریال باغ مظهر ساخته مهران مدیری و سریال مسکن آغاز شد و سرانجام با بازی بابا اتی در سریال قهوه تلخ در سال 1385 به اوج شهرت رسید. 1389

بیشتر بخوانید  عکس جنجالی لیلا اوتادی

دوست دارم مسافران را به جایی ببرم که چند وقت پیش برای ثبت نام تاکسی رفتم و آنها تعجب کردند اما پول ندادند، دوست دارم افراد مختلفی در ماشین نشسته اند و با آنها صحبت می کنم.

جواد عزتی

داستان ازدواج جواد عزتی

جواد عزتی پس از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد به جای اینکه به دانشگاه برود و بیشتر خود را محک بزند شبانه روز تمرین کند.

بسیاری از دانشجویان تئاتر از سال 1357 تا 1362 او را به همین شکل می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مچ لاگا باقری بازی کرد. سرانجام این آشنایی در سال 2005 زمانی که هر دو 25 ساله بودند با ازدواج به پایان رسید. من زیاد آشپزی می کنم و البته رستوران هم زیاد می روم، حتی تجربه تهیه مقدار زیادی غذا را دارم، مثلا برای 300 یا 400 نفر غذا درست کردم.

ترنج یکی از رستوران هایی است که چند سالی است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و یکی از شعبه های آن زمانی توسط جواد عزتی اداره می شد.

اکثرا غذا برام خیلی مهمه یعنی چی میخورم مهمه مثلا اگه میگو دوست ندارم حتما از صبح تا شب اونقدر میگو میخورم که خوشم بیاد چون نیاز دارم آی تی.

اکثرا من همیشه راضی هستم چون معتقدم باید با عشق زندگی کرد، همه رنگ زندگی به زندگی با عشق بستگی دارد… من عاشق کارم هستم و کارم را با عشق انجام می دهم و رنگ زندگی همین است، به همین دلیل است. من همیشه راضی هستم M

آثار مورد علاقه جواد عزتی

بیشتر بخوانید  بزرگترین شرکت صنعت تبدیل در پارس آباد مغان راه اندازی می شود

در بین کارهایی که تا به حال انجام داده ام، سریال ها را بی نظیر و بدون مقدمه دوست دارم، اما همچنان مثل روز اول پر انرژی هستم.

جواد عزتی

بیوگرافی مه لگا باقری همسر جواد عزتی

مه لاگا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که به صورت حرفه ای کارگردانی و بازیگری می کند و در جشنواره های داخلی و خارجی کشورهایی مانند فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردان تئاتر نیز دستی بر آتش دارد. مه لقا باقری در سری جدید سریال دورهمی نقش همسر پرایس را بازی می کند.

نام: مه لاکا

نام خانوادگی: باقری

تاریخ تولد: 1360

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران

ازدواج: متاهل

همسر: جواد عزتی

جواد عزتی

جوایز و افتخارات مه لقا باقری همسر جواد عزتی

برنده سومین جایزه کارگردانی از جشنواره تئاتر دانشجویی فجر برای نمایش «ساهر سوزان»؛ 1381

برنده دومین جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر دانشجویی فایره برای نمایش «مارون»؛ 1382

دریافت جایزه کارگردانی جشنواره تئاتر دانشجویی آتش نشان برای نمایش «ساهر سوزان»؛ 1382

دبیر کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران، دفتر شورای فرهنگی، دفتر رسول خادم; 1384

جایزه بازیگری زن در مسکو برای نمایش “خواستگاری” نوشته “آنتوان چخوف” به کارگردانی “اسماعیل شفیع”

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره آتش نشانی برای بازی در نمایش “ترکیه” – 1392.

تفاوت سنی جواد عزتی با همسرش چیست؟

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری یکی از زوج های جوان دنیای هنر هستند که از سال 1394 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این زوج هنری که هر دو بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق بازیگری با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید  نمای ویژه فدراسیون کشتی به نسل بعدی تیم های ملی - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

جواد عطاطی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری کشورمان است، در چند پروژه مشترک به همراه همسرش بازی کرده است و سریال شغل کاری آخرین فعالیت این زوج است.

یکی از نکات قابل توجه و بحث برانگیز در زندگی این زوج اختلاف سنی است.

جواد عزتی متولد 29 دی ماه 1360 و همسرش مه لگا باقری نیز متولد خرداد 1360 و چند ماه از این بازیگر بزرگتر است.


دیدگاهتان را بنویسید