حرکات غیرمعمول سجاد غریبی در رستوران دبی


سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همان شهر زندگی می کند. وی مجرد و دارای مدرک لیسانس بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است.

سجاد تمرینات خود را از سال 1386 آغاز کرد، از سال 1388 پاورلیفتینگ را آغاز کرد و از سال 1393 به تمرین بدنسازی پرداخت. او به بوکس نیز علاقه دارد.


درآمد نجومی سجاد غریبی

هفت صبح نوشت: برای دومین بازی اردیبهشت ماه، سجاد غریبی و مارتین فورد مدتی است که بلیت فروشی می کنند و قیمت پایه هر بلیت 40 پوندی معادل 1.5 میلیون تومان است. محل برگزاری این مسابقه حدود 20 هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی ها 30 میلیارد تن بلیت فروخته می شود. او و حامیانش مطمئناً درصدی از درآمد این کمپین را به دست خواهند آورد. «در عین حال صفحه اینستاگرام او به همین بهانه رونق بیشتری پیدا کرده است. این در حالی است که برخی ادعاها می گویند تنها با شرکت در این مسابقه مبلغی معادل 300 هزار دلار نصیبشان می شود.

طرفداران قبلاً سبک عجیب تمرین را زیر سوال برده اند و فورد ویدیوهای عجیب منتشر شده درباره او را “شرم آور” خوانده است. این ورزشکار انگلیسی مدعی شد که پیروزی مقابل خارجی در ماه آوریل برای او دستاورد خاصی نبوده است. فورد به میرور گفت: “این هیچ حس پیروزی یا غرور به من نمی دهد، زیرا اساساً “فکر نمی کنم او چیزی برای ارائه و افتخار داشته باشد.” «این مبارزه برای من است تا از شر مزخرفاتی که در سال‌های اخیر در حال افزایش است خلاص شوم.

بیشتر بخوانید  یارانه معیشتی هر ماه چه تاریخی واریز می شود ؟


درآمد نجومی سجاد غریبی

صیاد گریبی و مارتین فورد معروف به “وحشتناک ترین مرد روی زمین” در تاریخ 2 آوریل 2022 (13 آوریل 1401) در لندن با هم مبارزه می کنند.


دیدگاهتان را بنویسید