حرم مطهر رضوی باید گفتمان فضای رسانه ای کشور باشد



ایسنا / خراسان رضوی دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) بارگاه را در پرتو امام رئوف به عنوان ابر رسانه و با تمام ویژگی های رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی نظیری باید گفتمان سازی کند ، جریان خالق و مرکز فعالیت در رسانه های دیگر هکتار.

دکتر اکبر نصراللهی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) که با حضور آستان قدس رضوی و جمعی از فعالان رسانه ای در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد ، افزود: حرم رضوی به عنوان حرم امام حسین (ع) و وقایع مهم اربعین و حج رسانه ای و حتی ابر رسانه ای است و از تمام ویژگی های رسانه برخوردار است.

وی گفت: پیام رسان و انتقال دهنده این رسانه امام رضا (ع) است و مخاطبان آن همه افراد از مذاهب و مذاهب مختلف هستند. بهبود و این در مورد حقوق بشر است.

نصرالله افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی نظیری باید خالق گفتمان ، جریان ساز و مرکز فعالیت سایر رسانه ها باشد و ما بتوانیم آن را با ابزار رسانه گسترش دهیم ، زیرا این موضوع توسط حضرت رضا (ع) مطرح شده است) در حدیثی گفت: “رحمت خدا بر بنده ای باشد که آرمان ما را زنده کند و دانش ما را بیاموزد و آن را به دیگران منتقل کند.”

دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) ادامه داد: پرونده این جشنواره با اختتامیه بسته شد اما ادامه سفر به عهده هواداران و دوستداران این امام رئوف است و امیدواریم که در در جشنواره های آینده اهداف قویتر خواهند شد با تولید و انتشار آثار فاخر همراه باشید.

بیشتر بخوانید  دریافت کنندگان کمک هزینه چند روز باید ثبت نام کنند؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید