مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حذف 4 نماینده ایران در 5 وزن اول مبارزه جهانی برای نونهالان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


4 نماینده ایران در 5 وزن نخست مبارزه جهانی برای نونهالان پس از باخت به رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش ایسنا ، در جریان رقابت های 5 وزن اول کشتی فرنگی نوجوانان جهان 2021 در بوداپست مجارستان ، سامان ناصری پور در وزن 48 کیلوگرم در دور نخست مقابل پاول بوندار از روسیه با نتیجه 7 بر 4 و بر اساس به شکست 7 -6. کشتی گیر روسی در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از گرجستان ، ناصری پور حذف شد.

در وزن 55 کیلوگرم علی عسگر سام دلیری پس از استراحت در دور اول مقابل والری مانگوتوف از روسیه 2-1 شکست خورد و چون حریفش فینالیست شد ، باخت.

در وزن زیر 65 کیلوگرم ، سید محمد مهدی میری در دور نخست مقابل سعید سوزوزا از قرقیزستان شکست خورد و در پایان با نتیجه 5 بر 5 پیروز شد ، اما در دور دوم با نتیجه 6 بر یک مغلوب نیهات کارا از ترکیه شد. کنار رفت.

در وزن 80 کیلوگرم که 23 نفر را شامل می شود ، امیررضا آریا مقدم در دور نخست با ضربه فنی و در حالی که 6-4 عقب بود و به دلیل شکست این مبارز مقابل کشتی گیر سوئدی در مقابل میهیل گوتو از مولداوی شکست خورد. در دور دوم ، آریا مقدم از مسابقه کنار کشید.

امید پایدار در وزن 110 کیلوگرم در یک چهارم نهایی با ضربه فنی مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه 5-2 شکست خورد و به دلیل شکست ابن کشیر در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روسی خود ، پایدار از دور رقابت ها کنار رفت. پایدار پیش از این در دور نخست مقابل داوید مگلادزه از جورجیا با نتیجه 4-0 پیروز شده بود و سپس اوساروف از قزاقستان را با نتیجه 2-2 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تعطیل است دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *