حذف یارانه نقدی بایکوت شد



آنچه دیگران می خوانند:

یارانه پولی به مردم به دو صورت 300 هزار تومان و 400 هزار تومان پرداخت می شود. مدت زیادی است که دولت این تغییر را اعلام کرده است یارانه پولی که وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: با تصویب فهرست کالاهای الکترونیکی در کابینه تا پایان سال شاهد اجرایی شدن آن در کشور و لغو آن خواهیم بود. یارانه پولی ما خواهیم بود

لغو یارانه مالی تحریم شد

احسان خاندوزی در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه از اجرای فهرست کالاهای الکترونیکی به جای یارانه در برخی استان های کشور به عنوان پایلوت خبر داد و گفت: با تصویب فهرست کالاهای الکترونیکی در دولت شاهد خواهیم بود. اجرای آن تا پایان سال در تمام استان های کشور.

وی افزود: تدوین سیاست کاتالوگ الکترونیک از مصوبات شورای اسلامی سال 1401 در چارچوب بودجه است که با نظارت جدی وزارت رفاه در حال پیگیری است.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، در بعد فنی این طرح نواقصی وجود داشت به طوری که اطلاعات و داده های تدارکات باید تعدیل می شد و همچنین نواقص سیاسی نیز برطرف شده است.

وی افزود: وزارت حفاظت اجتماعی در شهریورماه پیشنهاد نهایی استفاده از سوئیچ الکترونیک کالابرگ در سراسر کشور را به دولت ارائه می کند و با تصویب نهایی، تا پایان سال جاری شاهد اجرایی شدن آن در کشور خواهیم بود. ” “

بیشتر بخوانید  یک اتفاق ترسناک در شمال ایران!


دیدگاهتان را بنویسید