مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حذف لباس رسمی کاروان ایران از مراسم افتتاحیه بازی های المپیک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همزمان با اعزام اولین گروه ورزشکاران به توکیو ، که با انتقادات گسترده مردم و کاربران فضای مجازی روبرو شد ، شنبه شب مراسم رونمایی از لباس رسمی و ورزشی اعضای کاروان ورزشی المپیک ایران برگزار شد.

این در حالی است که دو سال پیش برای طراحی و نشان دادن لباس مسافرتی در توکیو برنامه ریزی شده بود و حتی وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی و وزارت مد و لباس گرد هم آمدند ، اما لباس ها به ویژه در لباس رسمی آشکار نشد با استقبال عمومی روبرو شد ، بنابراین تصمیم گرفته شد که آن را از مراسم افتتاحیه حذف کنند.

حضور اعضای کاروان ایران در مراسم افتتاحیه و رژه المپیک همانند سالهای گذشته باید با “لباس رسمی” انجام می شد ، اما به دلیل حمله به لباسهای طراحی شده ، حضور ورزشکاران و دیگر نمایندگان کاروان ایران در این مراسم تصمیم گرفت. افتتاحیه با “پوشش ورزشی.

کیکاوس ساعدی ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، در این باره به خبرنگار ما گفت و گفت: “چنین تصمیمی به منظور احترام به افکار عمومی گرفته شده است.”

سی و دومین بازی های المپیک از اول تا 17 آگوست در توکیو برگزار می شود. مراسم افتتاحیه این دوره از بازی ها ساعت 3:30 بعد از ظهر اولین جمعه ماه آگوست (23 جولای) آغاز می شود.

طبق پروتکل های برجسته برگزار کنندگان بازی ها ، کاروان ایران با 10 ورزشکار در دو بخش مردان از جمله صمد نیخا بهرامی و هانی رستمیان ، پرچمداران کاروان در مراسم افتتاحیه و رژه شرکت می کند.

بیشتر بخوانید  ریاضی ششم فعالیت صفحه ۱۲۷

کاروان ایران با 66 ورزشکار در بازی های المپیک شرکت می کند.

۲۵۶ ۲۵۱

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *