حذف سکانس جنجالی سریال پایتخت



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: اگر از طریق اندروید بوک به پلتفرم «تلوبیون پلاس» دسترسی داشته باشید، نمی توانید فصل ششم پایتخت را روی این پلتفرم تماشا کنید. کاربر با جستجوی نام این سریال می تواند با کلیک بر روی پوستر فصل اول وارد سریال شود. به محض ورود به پایین صفحه، منویی ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن کاربر وارد صفحه ای می شود که در آن لیستی از فصل های مختلف وجود دارد. کاربر با ورود به هر فصل می تواند به قسمت های مختلف آن دسترسی داشته باشد که با کلیک بر روی هر قسمت می توان آن را مشاهده کرد.

اما تا آنجا که به فصل ششم مربوط می شود، این اتفاق نمی افتد. جالب اینجاست که اولا چنین پیامی برای هیچ محتوایی ظاهر نمی شود و ثانیا با آپدیت اپلیکیشن این مشکل برای فصل ششم پایتخت حل نمی شود.

اما اگر از طریق وب سایت یا تلفن همراه خود وارد تلبیون پلاس شوید، می توانید فصل ششم پایتخت را از این پلتفرم تماشا کنید. البته نسخه دانلود شده که بر روی موبایل و کامپیوتر موجود است نیز دارای ویرایش های زیادی است. تلوبیون پلاس نسخه ای از آی فیلم را برای کاربران خود منتشر کرده است. در این نسخه سکانس موتورسواری جنجالی رحمت و نامزدش و قایق سواری آنها حذف شده است. این سریال که یادآور دو فیلم قدیمی «همسفر» و «پستاندار آمریکایی» بود، با انتقادات زیادی در طیف سیاسی مواجه شد و مدیر وقت صداوسیما به آن اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید  غذاهایی که سردرد میگرنی را تحریک می‌کند! | راهکارهایی برای کاهش سردرد میگرنی


دیدگاهتان را بنویسید