مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حذف جریمه کاغذ برای جریمه رانندگی + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


لغو قبوض کاغذی جریمه رانندگی در اصفهان

تشویق کننده: رئیس پلیس راهور استان اصفهان از لغو جریمه تردد کاغذ و جایگزینی گوشی های هوشمند پلیس در این استان خبر داد. سرهنگ محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اکثر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان از گوشی هوشمند پلیس برای صدور احکام …

سرهنگ محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اکثر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان برای صدور حکم به گوشی هوشمند پلیس مجهز هستند و دیگر از کیف پول کاغذی استفاده نمی شود.

وی با بیان اینکه این کار در شهرهای دیگر استان نیز در حال تحقق است و به زودی همه به این ابزار جدید و هوشمند که برای راننده یا صاحب خودرو ارسال می شود مجهز می شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: اکثر ماموران پلیس راه اصفهان مجهز به دوربین لباس هستند و به زودی پوشش آنها در کل استان تکمیل می شود. در مکان ها و ماموریت های حساس و مهم استفاده می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه شعار پلیس پلیس هوشمند است، گفت: در این راستا استفاده از ابزارها و فناوری های نوین در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و از این پس اطلاعیه های ترافیکی زیادی وجود دارد. ، مانند عملیات، شماره گذاری، جریمه ها و نتایج منفی از طریق پیامک به اطلاع رانندگان و مالکان خودرو خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تخلفات ثبت شده توسط گوشی های هوشمند به صورت آنلاین برای راننده ارسال می شود، اضافه کرد: تخلفات ثبت شده توسط دوربین ها یا خودروهای گشت پلیس، پس از تایید کاربر راهور همچنین پیامک به راننده ارسال می شود.

بیشتر بخوانید  تست عشق - آیا واقعا عاشق هستید؟

محمدی از تمامی رانندگان و مالکان خودرو خواست تا برای اطلاع دقیق و به موقع از مشکلات ترافیکی شماره تلفن همراه خود را به روز کنند و برای این کار به دفاتر پلیس +10 یا مراکز تعویض پلاک پلیس مراجعه کنند. دوستت دارم.

وی درباره اینکه آیا امکان اعلام شماره تلفن همراه از طریق سامانه اینترنتی وجود دارد یا خیر، توضیح داد: هنوز این امکان فراهم نشده است و امیدواریم در آینده فعال شود.

اس ام اس خوب رانندگی

با استفاده از تلفن های هوشمند پلیس، شماره حساب، تاریخ، نوع و دلیل جریمه، شناسه حساب و شناسه پرداخت از طریق پیامک ارسال می شود و راننده یا مالک خودرو می تواند بلافاصله از طریق سامانه 120 پلیس راهور به آنها پرداخت کند.

بازدارندگی با هدف کاهش تخلفات و ایجاد فضای روانی مثبت برای رانندگان جهت اطلاع از میزان جرایم و پرداخت هزینه آن، از اهداف نظام جدید است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *