حدود 750 هزار میهمان وارد قشم شدند



به گزارش شمانیوز ، افشار فتح اللهی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ورود این تعداد مهمان و گردشگر به جزیره کشم در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 567 درصد و نسبت به نوروز 98 (نوروز 98) نوروز گذشته شیوع کرونا) نیز 25 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در قسمت مسافران زمینی (مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از بندر پهل با استفاده از کشتی های لندینگ کرافت وارد بندر لافت جزیره کشم شدند) 110 هزار و 697 دستگاه خودرو وارد کشم شد که در مقایسه با همین میزان است. دوره از سال در گذشته 500 درصد و نسبت به نوروز 98 رشد 9 درصدی داشته است.

به گفته رئیس سازمان مناطق آزاد و رئیس ستاد مسافری کشم، از مجموع حدود 750 هزار سفر نوروزی کشم به نوروز امسال، 594 هزار نفر از بندر پهل وارد بندر لافت جزیره کشم شدند.

وی با اعلام اینکه در این مدت 113 هزار نفر از بندر شهید حکانی وارد بندر ذاکری شهرستان کشم شدند، افزود: 20 هزار و 941 مسافر از نقاط مختلف کشورمان از مسیر پروازی و 715 نفر از پرواز بین المللی (دبی) استفاده می کنند. و 19 هزار و 483 گردشگر با استفاده از قایق های تخت از بندر پهل وارد بندر لافت در جزیره کشم شدند.

** مفتخریم که میزبان اقشار مختلف ایران هستیم

فتح الله افزود: ما به سیاست دولت مردمی مبنی بر حمایت از همه اقشار مردم به ویژه در مذاکرات سفر افتخار می کنیم و از میزبانی اقشار مختلف مردم ایران در این جزیره زیبا احساس افتخار می کنیم.

بیشتر بخوانید  تصاویری جنجالی از دعوای نمایندگان با یک مقام دولتی+ عکس

وی با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات گردشگری حق همه مردم است و ورود به سسم به روی همه هموطنان و سایر مردم جهان باز است، افزود: باید لایه های ضعیف جامعه فراهم شود تا مهمانان بتوانند از امکانات گردشگری استفاده کنند. از این جزیره معروف جهانی

رئیس ستاد گردشگری کشم یادآور شد: بیشترین سهم مسافران ورودی در جزیره کشم امسال با 35 هزار و 846 گردشگر مربوط به هموطنان خراسان رضوی است، سپس استان فارس با 32 هزار و 60 گردشگر، اصفهان با 30 هزار گردشگر. 900 و کرمان. 29126 نفر هستند.

وی گفت: سال گذشته میهمانان و گردشگران از چهار استان خراسان رضوی، تهران، اصفهان و کرمان سهم زیادی در ورود به کشم داشتند.

جزیره کشم به عنوان سرزمین آب و خورشید و بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های قابل توجه گردشگری با برند جهانی در طول سال و به ویژه در مناسبت های مختلف از جمله ایام پایانی سال و نوروز میزبان خیل عظیمی از میهمانان است. و گردشگران از نقاط مختلف ایران و خارج از کشور در سه نوبت دریایی، هوایی و زمینی وارد این منطقه آزاد می شوند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید