حجم سرمایه گذاری در مسکن مهر اعلام شده است


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد عسگر مهرآبادی ، رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم افتتاحیه پروژه های پروژه مسکن ، که با کنفرانس ویدیویی و با دستور رئیس جمهور انجام شد ، گفت: 2 میلیون و 62 هزار واحد توسط 2 میلیون و 200 هزار تکمیل شد واحدهای مسکونی مهر. از این میزان ، 2 میلیون واحد به متقاضیان تحویل داده شد و حدود 62000 واحد انشعابات آب ، برق و گاز را تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه از دوره اسلامی حدود 480 هزار واحد مسکونی در وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده است ، گفت: بیشتر این پروژه ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مهرآبادی با بیان اینکه در شهر جدید پردیس مراحل ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر به سرعت انجام می شود ، گفت: سهم این شهر از واحدهای مسکن مهر 84 هزار واحد است که 76 هزار واحد آن تکمیل شده و این تا سال بود وزیر در ابتدای ورود به این بخش ، راه و شهرسازی فقط 30،000 واحد را به اتمام رسانده بود و 46،000 واحد در این مدت باقی مانده بود كه به پایان رسید و به متقاضیان تحویل داده شد.

حجم سرمایه گذاری در مسکن مهر اعلام شده است

برای تکمیل خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر 7000 میلیارد تن هزینه شده است

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه 7000 میلیارد تن برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی و محوطه سازی این پروژه های مسکن مهر هزینه شده است ، افزود: کارهای مهم بسیاری برای اجرای این پروژه ها انجام شده است ، همه منابع داخلی از طریق جامعه مدنی. “شهرهای جدید تحویل داده می شوند.

بیشتر بخوانید  ۳۰ مدل دستبند زنجیری دخترانه و زنانه |‌ دستانتان را زیباتر کنید

مهرآبادی توضیح داد: در مورد تأمین زمین پروژه های مسکن مهر ، 50 درصد مسکن مهر در زمین دولتی ، زمین دولتی و در قالب تعاونی های مسکن و همچنین تفاهم نامه های سه جانبه ساخته شده است.

وی افزود: 50 درصد این پروژه ها با استفاده از ظرفیت قانون برای ساماندهی و تأمین مسكن و اراضی غیردولتی ، مردم ، بیشتر بافت های فرسوده كه مورد بهره برداری است ، ساخته شده است.

وی افزود: یک میلیون و 100 هزار واحد مسکونی در مر توسط خود مردم ساخته شده است.

مهرآبادی با بیان اینکه ساخت پروژه های مسکن مهر از دو محل تأمین اعتبار می شود که یکی از آنها تسهیلات بانکی است و قسمت دیگر آن از طریق جریان نقدی متقاضیان است ، گفت: در این زمینه حدود 57 هزار و 500 میلیارد دریافت کرده است تن تزریق شده از بانکهای عامل و معادل همین مقدار توسط خود مردم آورده شده است.

وی گفت: در مجموع 110 هزار میلیارد تن فولاد در پروژه های مسکن مهر سرمایه گذاری شده است که البته این کار بدون در نظر گرفتن اراضی دولتی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره افتتاح واحد مسکن مهر امروز که برخی از آنها در شهر جدید پردیس بود ، گفت: افتتاحیه های امروز شامل 22700 واحد مسکن مهر است که 7000 واحد آن در شهر جدید پردیس است . “

وی در مورد مشخصات این پروژه ها گفت: “مساحت این واحدها 75 متر مربع است كه با انشعابات و سایر زیرساخت ها به 100 متر می رسد و در برخی واحدها به 130 متر می رسد و همه آنها دو اتاق خواب دارند. “

بیشتر بخوانید  یورو 2020 ساوت گیت: درد این شکست واقعا بزرگ است / ما می خواستیم یک شب ویژه برای انگلیس رقم بزنیم

مهرآبادی در پایان گفت: 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای 2 میلیون و 270 هزار واحد مسکونی در مر هزینه شد و در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

223227

دیدگاهتان را بنویسید