حجت الاسلام محسنی اجی: مردم استان ایلام سزاوار خدمات بیشتر هستند – اخبار ایلام – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ایلام رئیس قوه قضاییه در یک نشست خبری در پایان سفر به استان ایلام گفت: این سفر به دو منظور اتفاق افتاد. اولاً از سال 1996 تاکنون هیچ سفری به این استان انجام نشده است و ثانیا به دلیل مشکلات استان شایسته ارائه خدمات بیشتر به مردم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: این سفر به دو منظور اتفاق افتاد. اولاً از سال 1996 تاکنون هیچ سفری به این استان انجام نشده است و ثانیا به دلیل مشکلات استان شایسته ارائه خدمات بیشتر به مردم هستیم.

وی افزود: بر اساس اولویت ها و فرصت های موجود با کمک سایر دستگاه های ذیربط 117 میلیارد تن اختصاص داده شده است که برای مدت زمان مشخص تا امسال و دو سال آینده صرف کارهای اولویت دار می شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: “تصمیم بر این شد که با کمک استاندار ، سازمان بازرسی و سایر دستگاه ها لیستی از کلیه بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی که با مشکل روبرو هستند یا پروژه هایی که ناتمام مانده اند تهیه شود و کار کنند گروههایی که با کمک پروژه های دولتی انتخاب شده اند. “محصول نیمه تمام، تمام شده.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: در پرونده هایی که مشکل آنها مربوط به خود قوه قضائیه است ، دستور داده شد در اسرع وقت مشکلات آنها بررسی شود.

وی به وجود پرونده هایی با سو multiple ظن های متعدد اشاره و اظهار داشت: در خصوص پرونده های دارای سو multiple ظن های متعدد دستورالعمل هایی برای تعیین تکلیف در اسرع وقت داده شد.

بیشتر بخوانید  تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بیمه آسیا

اجرای احکام به موقع و دقیق یکی دیگر از محورهای محسنی ایجی بود که گفت: “برخی از عدم اجرای به موقع احکام شکایت داشتند که باید به شیوه خاصی رسیدگی شود و اگر حکمی صادر شود و نهایی شده است اما اعمال نمی شود ، دلیل عدم استفاده را بررسی کنید و اعمال می شود.

وی افزود: اعضای ارشد دادگستری از جمله رئیس دیوان عالی كشور ، دادستان ارشد ، معاون اول و تعدادی دیگر از همكاران چهار تا پنج ساعت به صورت حضوری با مردم صحبت كردند و به صحبت های آنها گوش فرا دادند. در اینجا توافق شد که درخواست ها و نامه ها باید ثبت شود و با آنها تماس گرفته شود تا مشکلات آنها برطرف شود.

رئیس قوه قضاییه در توضیح جلسه و گفتگوهای خود در این سفر گفت: من همچنین با تعداد محدودی ملاقات کردم و تا آنجا که ممکن بود به مطالب خود گوش دادم و بقیه این درخواست ها قرار بود هفته آینده پیگیری شود. “

انتهای پیام / 180 / سال

دیدگاهتان را بنویسید