حامد لک برنده دستکش طلای ایران است



لاک که در این فصل عملکرد قابل قبولی با پیراهن پرسپولیس داشت ، دو هفته قبل از پایان اختلاف سه پیام خالی را با پیام لازم نگه داشت تا دروازه بان سپاهان فرصت رسیدن به او را از دست بدهد.

حامد لاک در این فصل 16 بار درب خود را بسته نگه دارد و اکنون می تواند با یک کلین شیت در دیدار برابر تراکتور و پیکان رکورد خود را به عدد 18 برساند. اما حتی اگر این اتفاق نیفتد ، او در بیش از 50 درصد مسابقات یادداشت های تمیز دارد که این رقم ویژه ای است.

در نیم فصل اول دروازه بان شماره 81 پرسپولیس مقابل سایپا ، صنعت نفت ، نفت مسجدسلیمان ، پدیده ، سپاهان ، تراکتور ، پیکان و گل گهر کلین شیت کرد و در نیم فصل سایپا ، صنعت نفت ، نساجی ، استقلال ، مس یک گل زدند. فولاد ، آلومینیوم و ماشین آلات دریافت نکردید.

ذوب آهن تنها تیمی بود که در هر دو مسابقه دروازه حامد لاک را گشود و در دفاع از گل خود در برابر آن تیم ناکام ماند. آلومینیوم و استقلال نیز تنها تیم هایی هستند که دو گل به ثمر رسانده اند.

این آمار درخشان برای لاک ثبت شد که این فرصت را دارد تا با دو کلین شیت متوالی ، آمار 13 گل پرسپولیس را حفظ کند که رقم استثنایی است و بهترین رکورد پرسپولیس خواهد بود.

فصل گذشته پیام به دستکش طلایی لیگ ایران احتیاج داشت اما این فصل به حامد لک باخت و لک بیش از همه دروازه بانان ایرانی خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید  وزارت کار گزارش رسمی خط فقر را منتشر کرد

256 251

دیدگاهتان را بنویسید