حال علی شادمان وخیم شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: علی شادمان وی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام است. علی شادمان او فارغ التحصیل رشته کارگردانی است.علی شادمان او اخیرا در سریال جگی خوش درخشید.

نام: محمد علی

نام خانوادگی: شادمان

تولد: 1375/12/25

محل زندگی: ایلام

حرفه: بازیگر

وضعیت تاهل مجرد

تحصیلات: لیسانس کارگردانی

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیلکرده در ایلام به دنیا آمد، پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

محمدعلی شادمان فرزند اول خانواده است و تنها یک خواهر کوچکتر به نام آرینا دارد.

علی شادمان

اما ازدواج شادمان

اما شادمان مجرد است و هیچ خبر موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

مورد علاقه علی شادمان

اما شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه کرده، سال هاست که استقلالی است و زیاد بیرون نمی رود. او بیشتر وقت خود را صرف مطالعه، ورزش در باشگاه و تماشای فیلم می کند. او به عکاسی و حرفه ای علاقه دارد. .

اما شادمان در حال ورود به عرصه هنر است

اما شادمان یکی از بازیگران جوان با استعداد سینمای کشورمان است که از کودکی فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و در سال 1385 در سن 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.

رسول ملاگی پور علی شادمان را به دلیل توانایی او در نواختن ویولن انتخاب کرد و راه جدیدی را برای او گشود. این هنرمند پس از بازی در میم در فیلم «صد سال به این سال» بازی کرد که منتشر نشد.

بیشتر بخوانید  در دیدار بایدن با رهبر مخالف بلاروس چه اتفاقی افتاد؟

علی شادمان

اما شادمان در تلویزیون می درخشد

اما شادمان در سومین تجربه خود در سریال سرزمین کهن بازی کرد و از 13 تا 15 سالگی در ایفای نقش در این سریال شرکت کرد.

نقش او به دلیل پخش نشدن دنباله سریال سرزمین کهن دیده نشد اما در سال 1394 با بازی در نقش کاوان پارسه در کنار مهراوه شریفی در سریال کیمیا به شهرت زیادی دست یافت.

سریال های محکومان، ماه و پلنگ و از دیوار به دیوار 1 و 2 از دیگر آثار علی شادمان در تلویزیون هستند.

از بازیگری تا کارگردانی علی شادمان

اما شادمان در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شد. با اینکه در دانشگاه کارگردانی خوانده اما بازیگری را به کارگردانی ترجیح می دهد و دغدغه اصلی او بازیگری است.

به گفته خودش کارگردانی را خوانده که چشم سومی است که بازی او را تماشا و تقویت می کند.

علی شادمان

علی شادمان در تئاتر بازی می کند

اما شیدمن بازی در تئاتر را هم تجربه کرده، بازی در تئاتر را لذتی وصف ناپذیر می داند و سعی می کند هر سال با یک بازی ایده آل روی صحنه بیاید.

اما خوشحال در شورش

سریال ایاقی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1400 ساخته شد.

این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی، فراز و نشیب های یک قهرمان را به نمایش می گذارد. اما شادمان در سریال یاگا (نقش اصلی سریال) نقش جاوید را بازی می کند که جوانی از محله های پایین تهران است و شناسنامه ندارد، خودتان برای گرفتن شناسنامه تلاش آبرومندانه ای را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید  مشکلات مربوط به قطعی برق برای رانندگان / شرکتهای انرژی مقصر بی نظمی در ترافیک است

جاوید در این سریال به دختری به نام ابرا (الیکا ناصری) علاقه دارد و قصد ازدواج با او را دارد اما …

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهلک باقری، الیکا ناصری و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

اما او در میم به عنوان یک مادر خوشحال است

میم مثل یک مادر به کارگردانی رسول ملاقی پور که در سال ۱۳۸۶ در هشتادمین دوره جوایز اسکار به عنوان نماینده ایران انتخاب شد.

علی شادمان در این فیلم نقش کودکی را بازی می کند که از مشکلات و اختلالات تنفسی رنج می برد، اما در نواختن ویولن مهارت بسیار خوبی دارد. این فیلم سرآغاز ورود علی شادمان به دنیای بازیگری بود.


دیدگاهتان را بنویسید