حال بهنوش بختیاری بد شد



آنچه دیگران می خوانند:

بهنوش بختیاری او هنگام بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آریان که یکی از نویسندگان بود آشنا شد و سرانجام در تیرماه ۱۳۸۵ با محمدرضا آریان ازدواج کرد. محمدرضا آریان، همسر. بهنوش بختیاری او علاقه ای به انتشار عکس خود و هیچ عکسی از همسرش ندارد بهنوش بختیاری در اینترنت وجود ندارد. با این حال بهنوش بختیاری او اخیرا عکسی از وضعیت سخت خود منتشر کرده است:

بهنوش+بختیاری

تعرفه تبلیغات اینستاگرام بهنوش بختیاری

نرخ بهنوش بختیاری برای تبلیغ کار خواننده های جوان در اینستاگرامش از 8 میلیون تا 40 میلیون (در صورت وجود) متغیر است.» این ادعای یکی از فعالان عرصه موسیقی در توییتر بود که خیلی زود در توییتر منتشر شد. همه شبکه های اجتماعی و همچنین واکنش های زیادی را به همراه داشت.

ماجرای تبلیغات عجیب و غریب اینستاگرامی بهنوش بختیاری

همزمان با داغ شدن بازار ماسک های پزشکی، ویدئویی از تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره شربت پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که انتقادات متعددی را از سوی کاربران به دنبال داشت.

بهنوش بختیاری در سریال آزادی مشروط

بهنوش بختیاری مدتی است در تلویزیون و سینما دیده نمی شود. او با سریال مشروط که در ژانر کمدی و به کارگردانی مسعود دی نمکی ساخته شده است به زودی به تلویزیون بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید  کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در «بابل» عراق هدف قرار گرفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهنوش بختیاری درباره نقش خود در سریال مشروط گفت: به طور کلی «مشروط» چیز متفاوتی است و من به شخصه آن را دوست دارم. این مجموعه مربوط به دوران کرونا است که داستان های خنده داری را روایت می کند. به نظر من مردم کشور ما در حال حاضر به کارهای کمدی و طنز نیاز دارند و یکی از دلایل حضور من در این پروژه، خوشحالی مردم بود. چون به نظر سریالی است که مردم آن را دوست دارند و در حین تماشای آن قطعا لبخند خواهند زد.

به نظر می رسد اقدام بهنوش بختیاری در واکنش به شایعاتی مبنی بر طلاق از همسرش باشد که اخیرا به گوش می رسد.

عکس های مختلف منتسب به همسر بهنوش بختیاری!

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بارها از مخالفت همسرش با انتشار عکس در برنامه ها و پست های مختلف در اینستاگرام صحبت کرده است اما تصاویر مختلفی به همسر این بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری بارها تصویر فوق را تکذیب کرده و گفته همسرش هیچ تصویری در اینترنت ندارد.

بهنوش بختیاری درباره تصویر فوق گفت: این فرد همکار من در شرکت است که خانواده و همسر دارد. هیچ عکسی از همسرم در اینترنت نیست.

بهنوش بختیاری و همکارش

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در نهم اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمد. بختیاری فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی است. بهنوش بختیاری در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد. او یک خواهر و دو برادر دارد که خواهرش بهناز و برادرانش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بیشتر بخوانید  خلاصه دیدار ایران ۱ - سنگال ۱

این هنرمند در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر و دو برادر است که هر سه از او بزرگتر هستند.

پدر بهنوش بختیاری، بهرام، اصالتاً بختیاری است و یکی از غیورترین رهبران کشورمان است، اما اشرف خانم مادر یک بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال های 45 و 46 برمی گردد. آنها برای اولین بار به طور اتفاقی با هم آشنا شدند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 یا 14 سال داشت که زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری کوچکترین خانواده است و خواهرش بهناز و برادرانش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری-کنار-همسرش

عروسی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۶۶ ازدواج کرد و با همسرش محمدرضا آرین زندگی مشترک را آغاز کرد. محمدرضا آرین یکی از نویسندگان کشورمان است که علاقه ای به انتشار عکس خود ندارد.

بهنوش بختیاری بارها از بی علاقگی همسرش به انتشار عکس در برنامه های مختلف و انتشار پست های متعدد در اینستاگرام صحبت کرده است اما تصاویر مختلفی به همسر این بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

یکی از اولین عکس های منتسب به همسر بهنوش بختیاری همین عکس بود که این بازیگر بارها آن را تکذیب کرد و اعلام کرد هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

عکس دیگری که به عنوان همسر بهنوش بختیاری ارائه شده است تصویر فوق متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری می باشد.

بیشتر بخوانید  نماز عید سعید قربان در حرم امام معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اقامه می شود - قم نیوز - اخبار استانهای تسنیم

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر فوق نوشت:

اونا زن من نیستن….همکارام تو شرکت هستن که خودشون خانواده و زن دارن عکس همسرم تو اینترنت نیست…

مراسم عروسی ساده بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در گفت وگویی به مراسم ساده عروسی خود اشاره کرد و گفت: مهریه من 14 سکه بهار آزادی است و یک قرآن با روکش چرم زیبا، بدون خرید یک انگشتر، طلا و جواهرات خریدم و عروسی گذاشتم. من به آرایشگاه رفتم و زندگی مشترکی را شروع کردم.


دیدگاهتان را بنویسید