حاشیه بازی فولاد و عکس پرسپولیس به عنوان یادگاری از گل محمدی با هم تیمی های سابق / جای خالی در لیست سفید + عکس و فیلم


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، تیم های فولاد و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت 21:10 امشب به مصاف هم می روند.

* پس از ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه یحیی گل محمدی و حمید مطهری آنها برای ارزیابی زمین وارد زمین شدند و وقتی مربی سرخپوشان از ناظر مسابقه در مورد زمین یا کوتاه بودن زمین سوال کرد ، او به گل محمدی اطمینان داد که زمین استاندارد است.

* گل محمدی که به دلیل سه کارت امروز نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و مجبور است مسابقه را از روی سکوها تماشا کند ، دقایقی قبل از شروع بازی با محمد علوی اوقات خوبی را سپری کرد. رئیس فولاد با گل محمدی در تیم ملی بازی کرد.

* وحید امیری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از مقدماتی جام جهانی و بهبود مصدومیت برای اولین بار در لیست بازیکنان ذخیره تیمش قرار گرفت.

* با توجه به محرومیت میلاد سرلک ، مصدومیت کمال کامیابی نیا ، بازگشت رادوشویچ به کشورمان و درج نشدن برخی بازیکنان جوان در لیست پرسپولیس ، جای آزاد در لیست این تیم وجود دارد.

* لوسیانو پریرا و سینا شاه آباسی که درباره غیبت آنها در بازی با پرسپولیس بحث شد ، در این دیدار در ترکیب اصلی فولاد و مهران موسوی حضور دارند که احتمال دارد در این تیم هم غایب باشد. جواد نکونام او به بردگی گرفته شد ، او در زمره بازیکنان ذخیره بود.

* قبل از ورود به زمین ، حامد لاک با یکی از اعضای تیم فولاد اوقات خوبی را برای گرم شدن سپری کرد.

بیشتر بخوانید  امشب آخرین مهلت برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی + جدول قیمت

* گل محمدی با علی بدوی و حسین کعبی مربیان فولاد و هم تیمی های سابق خود عکس یادگاری گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید