حادثه وحشتناک در طرشت/ زن جوان با اسید مورد حمله قرار گرفت!



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، دختر جوان در محله ترش قربانی اسیدپاشی شد.

روز دوشنبه 30 شهریور ماه جاری ساعت 19:30 فریاد دلخراش «کمک» زن جوانی در شهرک جوژنی طرشت توجه ساکنان محل را به خود جلب کرد.

مردم خیلی سریع به سراغ این زن جوان رفتند و متوجه شدند که او دقایقی قبل هدف اسیدپاشی یک موتورسوار قرار گرفته است.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری 118 ستارخان با هماهنگی تلفنی بازپرس دادسرای امور جنایی به محل حادثه رفته و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری متوجه شدند مرد جوانی با موتورسیکلت سبز رنگ به سمت زن جوان اسیدپاشی کرده و با انگیزه نامعلومی متواری شده است.

تیم های اورژانس که همزمان با ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند بلافاصله اقدامات درمانی را آغاز کردند و متوجه شدند این زن جوان قربانی اسیدپاشی از ناحیه دست، بدن و صورت دچار سوختگی سطحی شده است.

شناسایی مردی که در تارشا اسید پرتاب کرد

ماموران کلانتری که در تحقیقات اولیه از وجود دوربین نظارت تصویری جنایت مطلع شدند، با بررسی تصاویر و مشاهده لحظه به لحظه صحنه اسیدپاشی، موفق به شناسایی جنایتکار شدند.

در مرحله بعد تیم پلیس با بررسی های اولیه و بررسی های اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در منطقه مسکونی دانشگاه تهران در محله ترش کشف کردند.

همین کافی بود تا ماموران پلیس با کسب مجوز لازم از دادگاه از بازپرس جنایی به محل مورد نظر رفته و اسیدپاش را که با چاقو به ماموران پلیس حمله کرده بود دستگیر کنند.

متهم پس از معرفی به اداره پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به جرم حمله به دختر با اسید اعتراف کرد و اظهار داشت که به دلیل توهم ناشی از مصرف ماده مخدر «شیشه» به این دختر حمله کرده است.

بیشتر بخوانید  ۶ سارق مسلح در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

با دستور بازپرس بازپرس دادسرای ناحیه 27، متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفت و حال عمومی دختر جوان مساعد اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید