حادثه مرگبار در مزون لباس عروس نیاوران



آنچه دیگران می خوانند:


تصادف مرگبار در مزون لباس عروس. تصادف مرگبار در تهران دلیل تصادف مرگبار در مزون لباس عروس. اخبار تصادف. تصادفات مرگبار در تهران

همه چیز به قدری سریع و وحشتناک اتفاق افتاد که هضم ابعاد فاجعه برای ساکنان آپارتمانی در نیاوران به سختی انجام شد. ابتدا صدای مهیبی آمد، چیزی شبیه زلزله که در یک لحظه ساختمان را تکان داد.

اهالی این ساختمان که عصر روز جمعه 28 خردادماه سال جاری در منازل خود بودند با عجله خود را به سمت پله ها رساندند. صدای هیاهوی مردم آشفته از طبقه اول به گوش می رسید. یک نفر فریاد می زد و می گفت فلانی در آسانسور است. شنیدن کلمه “آسانسور” و گفتن مردم به یکدیگر “دور را قطع کنید” کافی بود تا تماشاچیان گیج متوجه شوند که آسانسور هنگام بالا رفتن سقوط کرده است و قسمت بد ماجرا این بود که برخی می گفتند یک نفر در داخل است. آسانسور!

نگرانی مستاجران ساختمان پایانی نداشت. روزهای سختی را پشت سر می گذاشتند. همه مشکوک بودند که شاید یکی از اعضای خانواده آنها وارد آسانسور شده باشد. همه گوشی هایشان را در دست داشتند و با عزیزانشان تماس می گرفتند. سپس نفس راحتی کشیدند، اما به دلیل عدم اطلاع از هویت فرد داخل آسانسور، نگرانی در بین ساکنان ساختمان گسترش یافت.

همزمان زن جوانی از آپارتمان بیرون آمد و به سر و صدای ساکنان نگاه کرد. یکی از واحدهای مسکونی در منزلش لباس عروس و شب داشت و گاهی مشتریان به خانه او می آمدند و لباس های مورد نظرشان را در کمد لباس می پوشیدند.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد۱۴۰۰

زنی که با نگرانی به مستاجران خیره شده بود نیز از مشتریان این آجرپز بود. او گفت که دقایقی بیشتر نیست که وارد ساختمان شده و قرار است همسرش به دنبال او وارد خانه شود تا با کمک او لباس مورد نظرش را پیدا کند. او نیز مانند سایر اهالی بسیار نگران بود.

آتش نشانان برای ورود به گودال آسانسور وارد شدند و دقایقی بعد جسد بی جان شوهر مشتری را بیرون کشیدند. صدای زن جوانی ساختمان را پر کرد. اهالی باور نمی کردند که چنین حادثه وحشتناکی در ساختمان محل زندگی آنها رخ داده باشد.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدحسین زارعی، بازپرس ارشد قتل، قرار گرفت و تیم جنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. با دستور بازپرس جسد جهت انجام بررسی های لازم جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

چنانچه فردی در رابطه با تعمیر آسانسور مجرم شناخته شود با قصور وی در مراجع قضایی برخورد می شود.

بر اساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.


دیدگاهتان را بنویسید