مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حادثه تلخ در تهران/ مرگ کودک شش ساله توسط پدرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک ماه پیش این پسر توسط پدر و نامادری خود به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و 3 هفته بعد فوت کرد. در حالی که اولین معاینات پزشکی حاکی از خونریزی معده و همچنین آثار سوختگی در دست بود، موضوع به پلیس گزارش و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

موضوعی که بلافاصله در دستور کار محمد وهابی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و پدر و نامادری به عنوان مظنون این پرونده دستگیر شدند.

در بررسی ها مشخص شد که پدر در ابتدا به پرستاران گفت که فرزندش قرص برنج می خورده است اما پدر کودک در تحقیقات منکر این موضوع شد و تناقضات باعث شد پلیس به او مشکوک شود.

در پایان پدر کودک به حمله منجر به قتل اعتراف کرد اما مشخص شد نامادری نقشی در این ماجرا نداشته است حتی مادر کودک نیز اذعان داشت که رابطه فرزندش با نامادری خوب بوده و همیشه در مورد این موضوع صحبت می کردند. چیزهایی که اتفاق افتاده است. مربوط به کودک. در واتس اپ در تماس بودند

قتل کودک 6 ساله توسط پدرش

نامادری در ابتدای تحقیقات گفت: شوهرش گاهی پسر را تنبیه می کرد و در نهایت پدر کودک به حمله منجر به قتل اعتراف کرد: چند بار به پسرم تذکر دادم که در خانه از توالت استفاده نکند. اما او همچنان او را نادیده می گرفت. به همین دلیل او را تنبیه کردم. البته چند روز پیش با اسکوتر و دسته به شکم خودش زد. جای سوختگی به این دلیل است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.»

بیشتر بخوانید  مواضع اینفانتینو درباره ایران در نشست خبری پیش از افتتاحیه جام جهانی

پدر این کودک به اتهام کشتن فرزندش در حالی دستگیر شد که نامادری در تحقیقات اعلام کرد کودک چند روز قبل از تصادف با اسکوتر سقوط کرده است.

تحقیقات پلیسی نشان می دهد پدرسنگدل سابقه آزار و اذیت فرزندش در کرج را داشته و بهزیستی البرز نیز از این مرد شکایت کرده است.

رسیدگی به پرونده ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *