حاجی پور: فکر نمی کردم فولاد برابر پرسپولیس به تساوی ارزشمندی برسد



ایسنا / خوزستان پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شاگردان نکونام طی چند هفته موفق به کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس شدند ، گفت: من شخصاً فکر نمی کردم با توجه به شرایط بسیار خوبی که پرسپولیس دارد و حمایت هایش از فولاد ، فولاد. “، می تواند به گردش خون ارزشمند دست یابد.

افشین حاجی پور در گفت وگو با ایسنا ، در مورد برابری فولاد و پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیمی است که طی چند سال گذشته به طرز عجیبی مورد حمایت مسئولان به ویژه وزارت ورزش قرار گرفته و جای بحثی باقی نگذاشته است. “به هر صورت ، این تیم بالهای خود را بدست آورد و از همه نظر ، این باشگاه تمام شرایط لازم را داشت و آنها با روحیه ای مضاعف در برابر حریفان خود بازی کردند و نتایج لازم را کسب کردند و فولاد در مقابل تیمی است که چنین چیزی دارد. به برابری ارزشمندی دست می یابد.

وی گفت: شاگردان نکونام پس از چند هفته مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و بازی خوبی ارائه دادند. من شخصاً فکر نمی کردم که فولاد با توجه به شرایط عالی پرسپولیس و حمایتی که از آن شده بتواند به یک امتیاز ارزشمند برسد که خوشبختانه فولاد گرچه با مهره قابل مقایسه با پرسپولیس نبود اما توانست این تیم را شکست دهد. در اهواز توقف کنید.

پیشکسوت تیم فوتبال خوزستان فولاد گفت: فولاد اگرچه مصدوم و محروم بود اما بازی خوبی انجام داد و البته گرما باعث شد فولادها در این بازی نتیجه بگیرند. لیگ در حال پایان است و تیم ها در شرایط خاصی قرار دارند و در صورت پیروزی یا باخت موقعیت آنها در جدول تغییر می کند و بر اساس این فولاد هنوز شانس کسب سهمیه را دارد و امیدوارم که به یک امتیاز خوب برسد موقعیت البته این کار سختی است اما در فوتبال هر اتفاقی می تواند بیفتد و باید امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید  برگزاری نشست شورای سیاست گذاری پردیس صنایع معدنی

وی با بیان اینکه فولاد امیدوار است در جام حذفی نیز به سهمیه برسد و دور از دسترس نیست ، افزود: برای موفقیت باید عوامل زیادی با هم همکاری کنند. فولاد همچنین یک تیم حرفه ای است که از نظر امکانات در موقعیت خوبی قرار دارد و یکی از دو یا سه تیم حرفه ای در ایران است و فکر می کنم با توجه به امکانات و کادرفنی خوبی که دارد ، می تواند عملکرد بهتری هم داشته باشد ، گرچه هنوز هم استرس را به این فولاد هنوز فرصت دارد.

حاجی پور گفت: فصل گذشته فولاد موفق شد در بازی فینال لیگ به سهمیه آسیا برسد و اکنون باید امیدوار باشیم. در عین حال هواداران باید صبور باشند و کمک کنند ، زیرا نقش هواداران بسیار مهم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید