مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جی دراگون و جنی | برملا شدن رابطه عاشقانه جی دراگون و جنی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



رابطه عاشقانه جی دراگون و جنی (عضو گروه بلک پینک)


براساس گزارش دیسپچ، جی دراگون و جنی (عضو گروه بلک پینک) حدود یک سالی است که با هم رابطه عاشقانه دارند.


جی دراگون و جنی با هم رابطه عاشقانه دارند


خبرگزاری دیسپچ اعلام کرده است: “جی دراگون و جنی (انتقاد از استایل جنی در موزیک ویدئو Lovesick Girls!) حدود یک سالی است که با هم رابطه دارند. این زوج، قرارهای عاشقانه‌شان را به صورت مخفیانه و در خانه انجام می‌دهند. پنت‌هاوس جی دراگون، پارکینگ و آسانسور خصوصی دارد که باعث می‌شود، جنی بدون شناخته شدن به خانه جی دراگون رفت‌و‌آمد داشته باشد”.


دیسپچ در ادامه توضیح می‌دهد: “تمام اعضاء و کارکنان کمپانی YG از رابطه عاشقانه جی دراگون و جنی مطلع هستند. علاوه بر این، مدیر برنامه‌های جی دراگون و جنی هم به پیش رفتن رابطه این دو کمک می‌‎کنند. مادر جنی هم از رابطه عاشقانه دخترش خبر دارد و از این که جی دراگون از جنی مراقبت می‌کند؛ ممنون است”.


کمپانی YG در واکنش به این خبر گفته است: “ما نمی‌توانیم مسائل شخصی هنرمندان‌مان را اعلام و عمومی کنیم. امیدواریم که مردم ما را درک کنند”.


بیوگرافی کوچکی از جی دراگون


کوان جی یونگ؛ ترانه‌سرا، رپر، مدل، خواننده و عضو گروه پرطرفدار بیگ بنگ در کره جنوبی است. از کوان همیشه به عنوان پادشاه کی‌پاپ یاد می‌شود. او متولد ۱۸ آگوست سال ۱۹۸۸ در سئول کره جنوبی است.


جی دراگون، رهبر و رپر گروه بیگ بنگ است. او اولین آلبوم سولوی خود به نام دل شکن را در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر کرد. این آلبوم به یکی از موفق‌ترین آلبوم های سال تبدیل شد و بیش از ۲۰۰,۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی گادوین منشا بازیکن فوتبال + عکس


جی دراگون و همسرش - جنی بلک پینک - جنی و کای - جی دراگون و تاپ - بیوگرافی جی دراگون


جی دراگون پس از یک سال وقفه، آلبوم جی دی و تاپ را روانه بازار کرد. همچنین، او در سال ۲۰۱۲ آلبوم دیگری به نام One of A Kind را منتشر کرد.


جی دراگون، تنها مردی است که توسط CNN به عنوان یکی از “50 دلیلی که چرا سئول بهترین شهر است” انتخاب شده است. او در سپتامبر ۲۰۱۳ دومین آلبوم استودیویی خود به نام Coup D’etat را منتشر ساخت.

بیوگرافی کوچکی از جنی (عضو گروه بلک پینک)


جنی کیم که بیشتر با نام هنری جنی شناخته می‌شود، خواننده و رپر اهل کره جنوبی است. جنی در سال ۲۰۱۶ میلادی و به عنوان خواننده و رپر اصلی گروه بلک پینک (رکورد جدید گروه دخترانه بلک پینک!) و تحت لیبل YG وارد دنیای موسیقی شد.


جنی کیم، در سئول کره جنوبی متولد شده است. او تک فرزند خانواده است. جنی به مدت پنج سال در کمپانی YG کارآموز بوده است.


جنی با انتشار ویدیوئی از رپ خواندنش در سال ۲۰۱۲ میلادی توانست، در مرکز توجه قرار بگیرد. جنی در کالج ACG parnell در کشور نیوزیلند تحصیل کرده است.


جی دراگون و اکسو سونگری و جی دراگون - دانلود آهنگ untitled جی دراگون mp3 - دانلود آهنگ black از جی دراگون


بیوگرافی جی دراگون گروه بیگ بنگ


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *