جوکار: نیروهای نظامی ایران به زودی به ترور اسماعیل هنیه پاسخ خواهند داد | هشدار ایران به آمریکا و اروپا: حمایت نظامی از اسرائیل به پاسخ متقابل منجر خواهد شد


هشدار ایران به آمریکا و اروپا: حمایت نظامی از اسرائیل به پاسخ متقابل منجر خواهد شدمحمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران به شدت به آمریکا و کشورهای اروپایی درباره هرگونه حمایت نظامی از اسرائیل هشدار داد. وی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه و سایر اقدامات اسرائیل در منطقه، اعلام کرد که نیروهای نظامی ایران در چند روز آینده پاسخی محکم به این اقدامات خواهند داد.

جوکار تأکید کرد که اگر آمریکا و اروپا در جریان پاسخ ایران به اسرائیل، از این رژیم حمایت نظامی کنند، نیروها و منافع آنها هدف قرار خواهند گرفت. وی همچنین به حضور ناوهای آمریکایی در منطقه اشاره کرد و هشدار داد که در صورت گسترش درگیری‌ها، آتش جنگ کل منطقه را فرا خواهد گرفت و منافع سایر کشورها نیز به خطر خواهد افتاد.در ادامه، جوکار به بررسی نقش عوامل نفوذی در ترور اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت که هرچند هنوز اطلاعات کاملی درباره جزئیات این ترور در دست نیست، نقش نفوذی‌ها در این گونه عملیات‌ها قابل انکار نیست. او تأکید کرد که جزئیات بیشتری درباره نحوه ترور باید از سوی نهادهای نظامی و اطلاعاتی اعلام شود و تاکنون اطلاعات بیشتری به نمایندگان مجلس ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید  دستور تهیه یک باگت شکم پر خوشمزه در چند دقیقه + دستورالعمل گام به گام

دیدگاهتان را بنویسید