جولان یک تولید کننده مشکل ساز قطعات در صنعت خودرو است. از قرار بازداشت تا انتخاب وزیر



به گفته سردبیرانحضور ابراهیم رئیسی در قوه قضاییه و بعداً در ریاست جمهوری و همچنین محمد بیکر شالبافاف در مجلس شورای اسلامی ، عضویت برخی مشهدها را فراهم کرد. بنابراین می بینیم که سهم مشهدی از مشاغل کلیدی کشور طی سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. نه دولتی و نه غیردولتی. از مدیران عامل و سیاستمداران گرفته تا نهادهای اطلاعاتی ، بازرسی و نظارت. گویی دستی نامرئی در حال طرح ریزی ترکیب رهبران کشور به نفع مردم مشهد است. غلظت این موضوع گاهی آنقدر زیاد است که برخی افراد به شوخی یا کنایه می گویند: “کشور به دست مردم مشهد افتاده است”. درست یا غلط ، حاکمیت بر چنین فضایی باعث شده است که برخی افراد فرصت طلب از ریشه های مشهدی خود سو استفاده کنند و بنابراین موقعیتی کاذب برای خود ایجاد کنند.

صنعت ماشین و ساخت قطعات نیز از این فضای روانشناختی مستثنی نیست. متأسفانه ، برخی از قطعه سازان در مشهد در دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه و اکنون تحت عنوان رئیس جمهور منتخب ، به دلیل ریشه در مشهد و دوستی با برخی از مقامات همشهری خود و نفوذ در برخی از م institutionsسسات بازرسی ، بروبیا و آنها ادعا می کنند که با افراد نزدیک به ابراهیم رئیسی در تماس هستند.

بررسی های اولیه نشان می دهد که یکی از قطعه سازان مشکل دار در مشهد ، در سکوت قابل توجه برخی از نهادهای نظارتی و بازرسی در مورد حاشیه فعالیت خود در تولید قطعات ، ادعا می کند که یکی از افراد با نفوذ در انتصاب وزیر صمت و مدیران اجرایی آینده است.

بیشتر بخوانید  اعلام پنج گروه تزریق واکسن جدید

وی که علناً در محافل خصوصی و بعضاً در محافل رسمی در مورد روابط نزدیک خود با سرپرستان صحبت می کند و ادعا می کند که با تیم ابراهیم رئیسی نزدیک است ، با دستیابی به برخی از اطلاعات از جمله اطلاعات قضایی و نظارتی ، اعتبار معتبر در این شرکت بدست آورده است. شرکت های اتومبیل سازی ایجاد کرد. اکنون کار این سازنده قطعات دارای مشکلات مختلفی است که مشخص نیست چرا برخی از نهادهای نظارتی و بازرسی به طور موثر با آن برخورد نکرده اند. نکته جالب دیگر اینکه وی در برخی محافل غیررسمی گفته است که بازداشت یکی از مدیران عامل سابق صنعت خودرو نیز به دلیل آزار و اذیت وی صورت گرفته است.

هرچند صنعت خودرو از لحاظ فرم یک صنعت خصوصی است اما به دلیل ملیت و عرضه شرکت های خودروساز و شرکت های قطعه سازی با یارانه های کلان ، باید از طریق دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی از نزدیک تحت نظارت قرار گیرد تا برخی از طریق دوستان نتوانند از این طریق استفاده کنند. موقعیت کاذب برای همشهریان خود در م institutionsسسات مختلف و سو abuse استفاده از ارتباطات آنها به منظور افزایش قدرت چانه زنی در قراردادهای بین تولید کنندگان خودرو و ایجاد ارتباط با سایر قطعه سازان.

منابع: خط بازار

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید