مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جوراب های مهدی طارمی پرتغالی ها را شوکه کرد!!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جملات دلگرم کننده دنیای اقتصاد: تلاش مهدی طارمی در دیدار حساس مقابل بنفیکا برای پنهان کردن قسمت های پاره شده پایش با شوخی کاربران در فضای مجازی همراه شد.

بازیکنان پورتو شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال میزبان بنفیکا بودند که این دیدار کلیدی با پیروزی قاطع و 3 بر صفر پورتو به پایان رسید. پورتو با این برد راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتا در ترکیب اصلی حضور داشت. طارمی برای یازدهمین بازی متوالی نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند اما به دلیل اتفاقات متعدد به صفحه اول رسید و در کانون توجه رسانه های پرتغالی و هواداران دو تیم قرار گرفت.


مهدی طارمی

یک دقیقه بعد طارمی یکی از بهترین موقعیت های پورتو را در خط حمله داشت اما با یک دروازه خالی جلوی دروازه اش توپ را به تیرک دروازه زد و مانع از زدن گل چهارم پورتو شد.

در دقیقه 73 وقتی طارمی سعی کرد جریان بازی و توپ را کنار خط نزدیک نیمکت پورتو نگه دارد، اشتباه “رومن یارمچوک” مهاجم اوکراینی بنفیکا قطع شد. زمانی که طارمی قصد بلند شدن از زمین را داشت با ضربه عمدی دیگری از سوی یارمچوک به او اصابت کرد و روی زمین افتاد. اعتراض شدید نیمکت نشینان پورتو و ورود آنها به زمین در دفاع از طارمی را به دنبال داشت که به اخراج یکی از نیمکت نشینان پورتو ختم شد.

در دقیقه 54 بازی، شوت به پای طارمی، داور را به تذکر به مهاجم ایرانی رساند. طارمی مجبور شد برای رفع مشکل به خط برود و خال های پاره شده روی پاهایش را با چسب بپوشاند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی مصطفی قدمگاهی مداح جنجالی داره میریزه + عکس و فیلم

تلاش طارمی برای پنهان کردن قسمت های پاره شده پایش شوخی کاربران پرتغالی چند رسانه ای و فضای مجازی بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *