جودوکار پارالمپیک در تلاش است تا در توکیو طلا کسب کند



جودوکار وزن 100 کیلوگرم جودوکار پارالمپیک گفت: اگرچه کمیته ملی پارالمپیک مرا در لیست شانس های کسب مدال نقره بازی های پارالمپیک توکیو قرار داده است ، اما هدف من طلا خواهد بود.

محمدرضا خیرالله زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: علی رغم اینکه در مسابقات سنگین وزن رنکینگ جهانی دارم و تا یک ماه پیش در لیست ورزشکاران اعزامی به توکیو شانس کسب مدال طلا را داشتم اما با کسب مدال نقره در جایزه بزرگ جودو نابینایان و کم بینایان کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست برندگان مدال نقره توکیو قرار داد.
وی گفت: “البته ، این تصمیم کمیته ملی پارالمپیک تاثیری در عملکرد و نتایج من نخواهد داشت و من به تلاش خود برای طلا در توکیو ادامه خواهم داد.”

جودوکار پارالمپیک در پاسخ به این سال که آیا از نظر رده بندی بین المللی مشکلی در حضور در بازی های پارالمپیک دارد یا خیر ، افزود: ما با وحید نوری به آنکارا رفتیم تا رده بندی بین المللی را برای حضور در بازی های پارالمپیک در اواسط تیر ماه تأیید کنیم و اکنون هستیم رتبه بندی شده است. “ما مشکلی برای حضور در توکیو نداریم.

وی کمبود حریف در تمرینات سنگین وزن را یکی از مشکلات خود عنوان کرد و افزود: متأسفانه به دلیل تعلیق جودو و تعطیلی اردوها برای تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ، در اردوها با کمبود تمرین حریف روبرو شدیم و آماده شده برای بازیهای پارالمپیک در توکیو. “ما این کار را کردیم
سرانجام ، خیرولا زاده گفت: “با توجه به تلاش کادر فنی و امکانات و شرایط خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای آماده سازی ما تا امروز فراهم کرده است ، تمام تلاش من در جهت دستیابی به اهداف خوب است. در توکیو برای جبران مشکلات خود.

بیشتر بخوانید  خلاصه بازی نفت مسجد سلیمان 0-0 استقلال

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید