جوایز استقلال از کجا آمده است؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل گذشته در زمان حضور سعادتمند در استقلال ، آتش سوزی مدیر عامل و سرمربی به حدی داغ بود که نتایج “آبی ها” را تحت تأثیر قرار داد و سرانجام پس از پایان این فصل ، مدیرعامل و مربی ارشد تیم را ترک کردند. استقلال

امسال اما با بازگشت مجیدی و مشکلات و حاشیه های فراوانی که برای آبی های تهرانی پیش آمده ، هنوز جنگ و جدال عجیبی بین کادر فنی و مدیریتی این باشگاه وجود دارد. پس از مصاحبه هایی که مجیدی و مددی در برابر یکدیگر بازی کردند ، مربی محبوب آبی ها سعی کرد تیم خود را با حمایت از بازیکنان خود ثابت نگه دارد و در شرایطی که مددی گفت که این باشگاه حتی پول آزمایش MRI MRI را ندارد ، او روحیه بلوز را بالا نگه داشته و به آنها پاداش می دهد.

طبق منابع موثق ، اولین جایزه ای که بعد از پیروزی مقابل پدیده به استقلاللی اعطا شد 10 میلیون نفر بود و بعدا مشخص شد که علی نامداری ، عضو ثروتمند هیئت مدیره باشگاه ، آن را پرداخت کرده و خبر در رسانه های مشهور.
در حالی که برخی معتقد بودند که فرهاد مجیدی این جوایز را از جیب خودش داده است (فرهاد مجیدی برای پرداخت جوایز خانه را فروخت!جایزه بعدی که به خاطر پیروزی مقابل گل گهر به بازیکنان استقلال اعطا می شود و همچنین مبلغ جدیدی که به تازگی وارد جیب “آبی ها” شده ، کار یکی از دستیاران مجیدی است که از قضا موقعیت های مالی خوبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید  مردم نباید نگران کمبود واکسن باشند

استقلال امروز مقابل تراکتورسازی بازی می کند و کمتر از 10 روز دیگر باید در دربی معتبری به میدان برود. با این حال کادر فنی این تیم آگاه است که شکست احتمالی دیگر در دربی ادامه موفقیت خود را با مشکل روبرو خواهد کرد. آنها به طور فزاینده ای تحت فشار هواداران ناراضی قرار خواهند گرفت.
شاید مدیریت بهتر در استقلال باعث شود هواداران این تیم نبرد و درگیری بین صالح مصطفوی و احمد مددی را به عنوان مربی و مدیرعامل باشگاه در برترین برنامه فوتبال نداشته باشند و همه چیز در خانواده استقلال حل شود ، اما در این روزهای آخر کادر فنی استقلال. او ترجیح می دهد جنگ خود را با مدیریت دولتی به راه بیندازد و در عوض به بازیکنان خود پاداش دهد که بهترین نتیجه را با هم می گیرند ، چیزی که شاید کادر فنی راهی جز بالا بردن روحیه تیم نداشته باشد.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید