جواد عزتی پدر شد ؟



آنچه دیگران می خوانند:

جواد عزتی او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. جواد عزتی او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد. جواد عزتی او عصر امروز مشغول بازی در تئاتر بزرگ سیساد است و انتقادات زیادی از جمله بلیت بسیار گران به این نمایش وارد شده است. عکس از پشت صحنه این تئاتر جواد عزتی نقل شده که اقوال و احادیث بسیار است. عکسی از عزتی و همسرش در کنار دختری که در صفحات زرد اینستاگرام از بچه دار شدنش خبر داده بود که دروغ بود و صحت نداشت.

جواد + عزتی

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران متولد 29 دی ماه 1360 و فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است.

جواد عزت‌زخمکاری-e1630750910958

مروری کوتاه بر علاقه جواد عزتی به زندگی

جواد عزتی بازیگر خردسال تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او از غذا مراقبت می کند و سابقه پختن مقدار زیادی غذا را دارد.

این بازیگر معروف چند سالی است که در زمینه آشپزی فرنگی فعالیت می کند و یکی از شعبه های رستوران را اداره می کند.

جواد عزتی و همسرش

رستوران جواد عزتی

جواد عزتی علاقه زیادی به کارش دارد و فوتبال را دوست ندارد و وقت زیادی را در فضای مجازی می گذراند. او عاشق سفر و صحبت با همه اقشار است تا جایی که برای ثبت نام خودرو به یک شرکت تاکسیرانی رفت.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

سوپراستار امروز سینمای کشورمان به نجاری نیز علاقه دارد و در گفت و گو با مهران مدیری در برنامه دورهمی، کار با چوب را یکی از سرگرمی های خود اعلام کرد.

جواد+عزتی+

سایر زمینه های کاری جواد عزتی:

• جواد عزتی شعبه رستوران دارد و خودش آشپز خوبی است.

• دارای کارگاه نجاری و علاقمند به کارهای فنی مانند نجاری یا جوشکاری. اما در کمال تعجب شغل مورد علاقه او مسافرت است! دلیل آن معاشرت و گفتگو با مردم و لایه های مختلف جامعه است.

• سرگرمی مورد علاقه او تماشای فیلم است. به گفته خودش وقتی فیلم می بیند دیگر چیزی نمی شنود.

جواد + عزتی (5)

وضعیت تأهل جواد عزتی:

جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده است. مهلوکا باقری و جواد عزتی هم سن و سال هستند. مهلک باقری در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است. یک روز از جواد عزتی می خواهد در تئاتری که خودش کارگردانی می کند بازی کند. آقای عزتی به دلیل مشغله کاری قادر به همکاری با خانم باقری نیست اما تابستان آینده و همان تابستان که قول داده بود قول می دهد که همکاری این دو نفر برقرار شود. آشنایی و همکاری این دو نفر ادامه یافت و در نهایت به پیشنهاد ازدواج آقای عزتی انجامید. سرانجام مهلکا باقری و جواد عزتی در سال 1364 نامزد کردند که این زوج در سریال قهوه تلخ و دردسر بزرگ 2 با هم ظاهر شدند.

جواد + عزتی (2)

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لگ باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های کمدی و جدی در سال 1384 با مه لکا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید  قطعی گاز ایران به دلیل بدهی نبوده و نقص فنی است

در دانشگاه سوره با هم آشنا شدند و در پایان نامه مه لغ باقری نقش جواد عزتی را بازی کردند. جواد عزتی در تئاتری به کارگردانی مه لگا باقری حضور داشت و این همکاری باعث شد تا با یکدیگر و ازدواج این زوج محبوب بیشتر آشنا شوند.

جواد + عزتی (4)

جواد عزتی و همسرش

مه لگا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون متولد 1360 است که به صورت حرفه ای کارگردانی و بازیگری تئاتر را بر عهده دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی کشورهایی مانند فرانسه، روسیه و اسپانیا شرکت کرده است.

مه لگا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال باغ مظفر، قهوه تلخ، دردهای بزرگ ۲ و اوایل کاری و همچنین در فیلم آینه باغ و شاینا پرانه به ایفای نقش پرداختند.

جواد + عزتی (1)

آغاز فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عطاتی در سال ۱۳۷۵ در سن ۱۵ سالگی پس از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر خیابانی آغاز کرد.

جواد عزتی بازیگر طناز کیشورمن اولین بار به دعوت سعید آقاکانی در سال 1392 با سریال «قصه های شبانه» به عنوان بازیگر و صداپیشه عروسک جلوی دوربین رفت اما با بازی در بین مردم به شهرت رسید. در سریال باغ مظهر مهران مدیری و سریال اقامتگاه. او در سال ۱۳۸۸ با سریال قهوه تلخ در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید.

085234512

درخشش جواد عزتی در کمدی تا فیلم های جدی

جواد عزتی نه تنها در سریال های طنز و حضور در نقش های طنز در فیلم های کمدی، یکی از پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران بود، بلکه توانست توانایی خود را در ایفای نقش های دیگر نیز نشان دهد. کمدی

بیشتر بخوانید  فعالیت بانک مرکزی افغانستان به‌زودی به حالت عادی برمی‌گردد

او با بازی در فیلم های جدی چون تنگه ابوکریب، ماجرای نیمروز، سریال شغل کاری تبدیل به بازیگری شد که در نقش های شیرین یا تلخ، بازی در کمدی ها تصویری شوخ و جدی دارد. گارانت آن فیلم را می فروشد و بازی او در فیلم های جدی با چالش جذابی روبروست.

جواد ایکتی تاکنون توانسته با کارگردانان متفاوت و مطرحی کار کند و برای مخاطبان تلویزیون نیز شناخته شده است و از ابتدای دهه 80 تا کنون در حدود 30 سریال تلویزیونی بازی کرد و آرام آرام به متن نزدیک شد. طرف. او امروز به یکی از بهترین های سینمای ایران تبدیل شده است، اما با همه حضورهای متعدد و تاثیرگذارش هرگز مورد توجه هیئت داوران جوایز مختلف قرار نگرفت.


دیدگاهتان را بنویسید